Har försökt knyta ihop allt det elektriska så inga lösa trådar hänger ute någonstans.
Närmar sig provstart 😀
Var inte riktigt nöjd med hållaren till batteriet som sitter under flaket till luftfjädringen så blev till att göra ny.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-5f791f44017c434c7932c7fd876c602e.jpg]()
Böjde ett par brickor och svetsade fast dem i änden på M8 gängstång
Använde rostfria brickor och gängstång men blästrade och målade dem svarta ändå
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-17fd4fb9d52f4e5ea131af3438ece17f.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-1b91d794c63f66ea8d9fa32595f78ad7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-fc889fa6fd775a83ce035dcbd0dba7fb.jpg]()
Mycket som ska tänkas på för en liten provstart 🤔
Oljetrycksmätaren är mekanisk så där går slang direkt från motorn in i mätaren.
Så för att ha koll på oljetrycket och inte ha olja sprutandes o slangen blev det till att montera instrumenthuset.
Och ska instrumenthuset monteras så var jag tvungen att montera instrumentpanelens stoppning den på ovansidan (blev tyvärr inga bra bilder på det) för de skruvarna kommer man inte till sen.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-937bc16d354ace4d6b256b85315b50a0.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-5fada3896926a1829294fe1124040983.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/72/71525/71525-f950ea95bcc83bb0e792a2e5acadd81b.jpg]()
Skruvarna som håller instrumenthuset sitter i kromsarjen utom de två övre de sitter i den svarta delen.
Så använde rostfria skruvar och polerade skallarna till de som sitter i kromsarjen medan de två i svarta delen fick sig en liten blästring och sen svart färg 😀