Har införskaffat mig en V70N 2.4T , Från årtalet 2000 Planerade saker att göra ! - Göra en oljeservice - Gultona dimljusen - Byta ut fälgarna till 4 likadana ! - Lacka grillen svart ! - Led i instrumenthus, Innerbelysning,... Visa mer
Ska göra en oljeservice - Gultona dimljusen - Byta regplåtar - Dra på ett par andra fälgar - Byta framskärm - Led i instrumenthus, Innerbelysning, Regplåt etc - Lacka grillen svart! - Byta abs givare - Facelift lyktor , Bak och fram - Vinge
Idag tog jag och gjorde lite mer småpussel , Började med att felsöka regbelysning, Då bara ena funkade och kom fram till att hela sockeln var förstörd!
Men hade en t10 kontakt liggandes , Så löde på den , Och tejpade för säkerhetens skull!
Sen så tyckte jag listerna / bakstöt etc va väldigt slitna och matta ! Så åkte till macken och köpte något nytt , Turtle wax bumper shine!
Sen var det bara att smeta på medlet med en trasa ! Så slänger upp före och efter bild!
I dag fick man ett bra erbjudande på en Ledramp med reläsats, Så jag tvekade inte en sekund!
Drog direkt till biltema! Tänkte prova en ny fastsättning utav ledramp! Dem flesta köper takräcke etc , Jag köpte två rörklämmer, Som jag sedan drog åt och skruvade ner ledrampen i , Sitter som berget kan jag lova ! , Va en väldigt bra lösning enligt mig! ,Bild nedanför
Blev sedan en provkörning, Och så antar jag att ni vill ha en bild på resultaten så slänger upp två bilder , En utan ledrampen på, Och en med ! , Så nu slipper man vara MÖRKRÄDD
Var ett tag sedan jag uppdaterade nu och de är pga att V70n har stått stilla några veckor , Pga att jag inte ville eventuellt förstöra lådan mer än nödvändigt !
Men iallafall har sköljt lådan med ungefär 15 liter , Är inte alls svårt , De bökigaste är nästan att kolla oljenivån
Och ny olja gjorde susen!
Så i och med att bilen rullar igen , Så tog jag tillfället i akt och köpte mig ett par vindavisare från Mr.Tuning !
Sedan så lackade jag (Dragkroken) , Så vad tycker ni ? , Om min så kallade EPA