3032
Sök

Windows Vista problem!!!

Svindåre
1 433 Inlägg
2 februari 2007
bäst de! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

873 Inlägg
2 februari 2007
TobLju skrev:
Jo precis som du säger, det är optimalt för den kräsne användaren att använda Linux eftersom man mer eller mindre måste konfigurera sitt eget system på ett ganska så komplicerat sätt. Undra varför familjen Svensson inte har Linux på sin dator? Windows gör det komplicerade enkelt!

Men nu är det ju som det är, Windows dominerar på marknaden eftersom dem vänder sig till dem "enkla" användarna, vilket är bra mkt fler än "avancerade". Vilket leder till att allt som kan laddas ner från nätet blir efterfrågat av XP användare. Eftersom det finns så få Linux användare så blir inte efterfrågan stor........ alltså litet utbud.

En typisk Windows vs Linux diskussion som inte kmr leda ngnvart. tongue Jag gillar XP, Du gillar Linux. Jag har inget emot att folk använder Linux, bara det att jag inte gillar det. smile

Nu håller vi varandra i handen och sjunger "We shall overcome"! big_smile

Hehe.
Inte mig emot, jag håller med dig och du får använda precis vad du själv vill för min del wink

Fast kan vi sjunga kumbaya istället?

Don't get mad, get even.

31 Inlägg
2 februari 2007
prova med att ladda ner combined comunity codec pack... överlägset alla codecs packs ute! har inte stött på nått jag inte kunnat spela upp efter att jag stoppat in detta i burken.

Fartglad
336 Inlägg
2 februari 2007
skylinx skrev:
prova med att ladda ner combined comunity codec pack... överlägset alla codecs packs ute! har inte stött på nått jag inte kunnat spela upp efter att jag stoppat in detta i burken.

Även Indo? :S

Power without Quattro is useless!

2 751 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
de räcker med VLC den uppdaterar automatiskt codecs... så den funkar utmärkt.. men jag antar att det är Vista som cepar....

Who Djaa bless no man curse

kontorsråtta
231 Inlägg
5 februari 2007
jag håller mig till ubuntu för all framtid och slipper allt krångel som kommer med ms-produkter.. wink gl hf med vista!

132 Inlägg
5 februari 2007
Mac OS X! wink

562 Inlägg
5 februari 2007
Nej tack håller mig till xp ett tag framöver tills vista fått lite mera kött på bena som sagt xp är ju knappt färdigt tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Sök