Jo, den lyser och det är givarna mellan katalysatorn som är igång. Därför jag tänkte att det var något med katalysatorn och därför inte värt att börja fixa med bilen
Köp hem silikonfett och aluminiumpasta, ta isär bromsarna bak lägg en rejäl klick silikonfett under dammskyddet på kolvarna och glipinnarna smörj in bromsbelägg och skruvgängor med aluminiumpasta, gör likadant fram i förebyggande syfte, läs ur felkoder: https://www.aliexpress.com/item/1005002 … yjV1YiVScV fjäder ny eller begagnad, krängingshämmare beg,
Så ska jag utreda vad det är för fel med s40n eller ska jag låta den dö tycker ni? Spillolja, du verkar vara inne på att fixa den va?
det ni har att välja på är: Fixa V40:n, eller så köper ni S70:n eller riskokaren och ni har ett annat bekymmer V40:n är troligen billigare i Drift, Skatt än S70
Så ska jag utreda vad det är för fel med s40n eller ska jag låta den dö tycker ni? Spillolja, du verkar vara inne på att fixa den va?
det ni har att välja på är: Fixa V40:n, eller så köper ni S70:n eller riskokaren och ni har ett annat bekymmer V40:n är troligen billigare i Drift, Skatt än S70
Det är sant. Och ett fjärde alternativ är att se om det dyker upp något annat intressant. Men du har återgett lite hopp om s40n. Trodde den var död