Well.. vart lugnt sista veckorna.. måste köpas saker innan jag kan göra några större ändringar nu och iom stundande knodd så får man ta det lite lugnt med utgifterna..
Däremot så gick jag själv och blev 31 förra veckan, och min fina vän tyckte att en pandemstukad 340 aldrig kommer bli komplett utan underglow 😂
Omogen och uppväxt till fast n the furious som jag är så var jag inte sen med att provmontera presenten!
Det var underglowen som lockade in mig i tråden så även om folk tycker att är töntigt så lockar det folk Edit, vart uppväxt på the fast and the furious jag med hahaha
Det var underglowen som lockade in mig i tråden så även om folk tycker att är töntigt så lockar det folk Edit, vart uppväxt på the fast and the furious jag med hahaha
Kul Din tråd vart precis nämnd 😅 underglow gang 💪 Stilen kommer bli rätt "out there" på hela bilen, kanske inte plastraket ala 2002 men underglowet kommer göra sig perfekt på den!
Kul Din tråd vart precis nämnd 😅 underglow gang 💪 Stilen kommer bli rätt "out there" på hela bilen, kanske inte plastraket ala 2002 men underglowet kommer göra sig perfekt på den!
Om du drar åt saker alldeles för hårt, helt i onödan, så gillar jag inte dig :( Gillar JDMare, kramar och kaffe!
Kika gärna min projekttråd på min Nissan Skyline R33 GTST!
Då har vi nått den här härliga delen av ett bilbygge.. skrapa asfaltsmatta 😑 Börjar närma sig ankomst för 3e tillskottet i barnaskaran så känner inte att jag vill ta på mig någon större syssla, så målet är nu kommande veckorna att skrapa rent insidan och bygga växellådstunnel och torped, sen kan det nog bli ett mindre break tills man kommit in i småbarnslivet igen.
Småpyssel lär det väl kanske bli men det tar vi som det kommer