1853
Sök

Behöver era ideer och åsikter!

4 Inlägg
31 juli
Trådstartare
#1
Hej EPA-entusiaster!

Jag heter Gabriel och är en passionerad ?epadesigner? som vill hjälpa EPA-ägare att förverkliga sina visioner för sina fordon. Jag förstår att det kan vara utmanande att hitta tid, pengar eller rätt produkter för att anpassa sina EPA-traktorer.

Vilka problem stöter du på när du vill förbättra din EPA? Saknar du interiörtillbehör, stilförändringar, säkerhetsfunktioner, eller vet du inte var du ska börja? Din feedback är ovärderlig för mig, och jag vill utveckla lösningar som verkligen gör skillnad.

Dela dina idéer!

Jag har skapat en kort undersökning och skulle uppskatta om du kunde ta några minuter för att delta. Genom att delta hjälper du mig att skapa bättre produkter till er!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ? sp=sf_link


Tack för att du delar dina idéer och hjälper oss att förbättra EPA-gemenskapen!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 155 Inlägg
31 juli
#2
epaentusiasten skrev:
Hej EPA-entusiaster!

Jag heter Gabriel och är en passionerad ?epadesigner? som vill hjälpa EPA-ägare att förverkliga sina visioner för sina fordon. Jag förstår att det kan vara utmanande att hitta tid, pengar eller rätt produkter för att anpassa sina EPA-traktorer.

Vilka problem stöter du på när du vill förbättra din EPA? Saknar du interiörtillbehör, stilförändringar, säkerhetsfunktioner, eller vet du inte var du ska börja? Din feedback är ovärderlig för mig, och jag vill utveckla lösningar som verkligen gör skillnad.

Dela dina idéer!

Jag har skapat en kort undersökning och skulle uppskatta om du kunde ta några minuter för att delta. Genom att delta hjälper du mig att skapa bättre produkter till er!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ? sp=sf_link


Tack för att du delar dina idéer och hjälper oss att förbättra EPA-gemenskapen!
För det första får jag inte länken att fungera och för det andra är det verkligen EPA-traktorägare du vänder dig till? Jag tror att A-traktormarknaden är större.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Forummoderator
17 869 Inlägg
31 juli
#3
Håller med Vettemannen här. Ska det var lite seriöst är det ju bra om man håller isär EPA och A-traktor.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

4 Inlägg
31 juli
Trådstartare
#4
Förlåt för länken och mitt misstag. Men det går även att kommentera på denna "post" med dina ideer.
//Gabriel

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 155 Inlägg
31 juli
#5
epaentusiasten skrev:
Förlåt för länken och mitt misstag. Men det går även att kommentera på denna "post" med dina ideer.
//Gabriel
Hur var det nu? EPA-traktor eller A-traktor?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

826 Inlägg
31 juli
#6
Hybrid_ skrev:
Håller med Vettemannen här. Ska det var lite seriöst är det ju bra om man håller isär EPA och A-traktor.
Inget tjafs om A-traktorer/EPA. Det är som alla förstår en A-traktor

Hur var det med det???

2 319 Inlägg
31 juli
#7
Är inte snittåldern här på garaget för hög för att detta ska vara relevant?


826 Inlägg
1 augusti
#9
Xebers76 skrev:
Är inte snittåldern här på garaget för hög för att detta ska vara relevant?
Ålder och nivå är inte samma sak
Plasto och tonka är nog också relevant


Sök