Kom ihåg att ja frågade min kusin efter en massa bil-sidor/forum och då fick jag Zatzy och garaget av honom. Så då blev det självklart Garaget för det verkade trevligare och enklare än Zatzy
Genom blocket.se, när man kollade på bilar och dom länkade hit. Så när jag köpte röda trans Amen var de lika med den och ett par kompisar som var med å hämtade bilen från GBG - V-ås var åxå medlemmar, sen dess är jag här!!!
En kille på Seatklubben hde sin bil länkad hit (Mazter). Funderade länge om min bil skulle passat in men tog steget och la upp den och har fått bra med röster och omdömen.
Dessvärre har Garaget.org tagit den mesta av fritiden så det har ju skapat ett beroende.
kommer inte ihåg. Nu är jag inte säker men var nordicstyling föregångaren till garaget eller är det andra personer som drev den. vet inte varför men jag har en liten känsla av att det är därifrån jag kan ha hittat hit. aja om inte annat så minns jag inte hur det var man hitta hit.
det hette www.Chrizz.nu eller nåt när jag reggade mej.. så jag har dock inte hittat garaget.org.. men det var på nån bild som jag såg addressen, genom turbodragons.com tror jag det var..