3649
Sök

Hur hittade du till Garaget.org?

Sideways.nu
873 Inlägg
21 februari 2007
har hittade det pga en polare som hade sin bil här.. tongue och nu är man fast... som loudness.. både i forumet och ircn.. tongue

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

4 554 Inlägg
21 februari 2007
FluGan skrev:
har hittade det pga en polare som hade sin bil här.. tongue och nu är man fast... som loudness.. både i forumet och ircn.. tongue

förföljer du mej?wink

Sideways.nu
873 Inlägg
21 februari 2007
klart smile får jag inte det då? HAHA big_smile

Smålänning
7 887 Inlägg
21 februari 2007
Va genom en kompis som ville visa mig en frän bil, så gick han in på garaget.org, och jag tyckte det verkade vara en bra sida. Tog dock nästan ett år innan jag reggade mig, eftersom jag inte tyckte att jag inte hade något att visa upp, men när jag reggade mig så blev sidan ännu bättre! Nu kunde man skriva i forumet, kommentera bilarna, rösta på dom m.m .m.m...

Att jag reggade mig berodde främst på en kompis och på länkar från blocket...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

27 Inlägg
21 februari 2007
blocket också

4 554 Inlägg
21 februari 2007
FluGan skrev:
klart smile får jag inte det då? HAHA big_smile

haha fattades ju bara de:D får la se vem som slickar min hälar på elmia:D

Sideways.nu
873 Inlägg
21 februari 2007
haha du kommer inte kunna köra om mig.. tongue din golf går inte så fort.. wink

4 554 Inlägg
21 februari 2007
FluGan skrev:
haha du kommer inte kunna köra om mig.. tongue din golf går inte så fort.. wink

hah du anar inte va min R växel har för oanade egenskaper!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
21 februari 2007
Blocket... smile Det var inte ens länkar, utan en bild märkt "garaget" som fick mig att komma hit... smile
Och det ångrar jag bara ibland, när jag upptäcker hur länge jag suttit här och att ingen annan dammsugit under tiden, typ... big_smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 februari 2007
va nog genom kompisar ja hittade denna sida för många år sen smile ellerva de väll nånlänk på nått forum,tog dock ganska lång tid innan ja reggade mig, hade ju en gammel 740dåsom ja inte ville visaupp:) men sen så la ja uppden , sen va jainte så aktviv, men sen ett år sedan är jag här varje dag smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

684 Inlägg
21 februari 2007
kompis ville att jag skulle lägga ut min bil här, för att övertyga att min bil e godkänd för utställning!

Sideways.nu
873 Inlägg
21 februari 2007
jo.. backa.. wink trodde du visste det redan... men men

Tro mig det går att köra fortare än 110:)
215 Inlägg
21 februari 2007
en polare tipsade mig..

Jag kör traktor:)

137 Inlägg
21 februari 2007
Blocket hjälpte mig hit. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

331 Inlägg
21 februari 2007
hittade adressen på en sida med länkar och som flera andra här så var jag efter ett tag fast smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Har egentligen besökt denna sidan långt innan jag registrerade mig.
Enda anledningen till att jag reggade mig var för forumet. Lite synd om man tänker på vilken forumsmissbrukare jag är. Sitter vid en dator hela dagarna på jobbet, så det blir en del.
Undrar om chrizz kan se vem som vart online mest timmar om dan i genomsnitt, ligger nog högt där big_smile

Kommer faktiskt inte ihåg hur jag först hittade sidan, tror att jag googlade efter nåt om bilar och så länkades det hit, men det är bara en gissning smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
21 februari 2007
genom blocket kollade på en merca så var det en länk hit men tog vääldigt lång tid innan man reggade sig tongue

796 Inlägg
21 februari 2007
jag hittade hit för ca 2 år sen, då jag var i skolan och fick se en klass kompis surfa runt på garaget och hittade grymma bilar. Sen gick jag in på garaget med och sen ett par månader efter så regga jag mig. På den vägen är det...

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

FreddeK
21 februari 2007
genom min brorsa som känner någon som kallar sig för Chrizz...smile

9 108 Inlägg
21 februari 2007
Det var nog någon polare som tipsade mig.. Har varit med ett tag känns det som smile

edit: Såg att jag var reggad 3 månader efter Chrizz typ, tyder på hur länge man varit fast big_smile
Senast redigerat av MilleN (21 februari 2007)

Sök