3313
Sök

lacka om fälgarna, tips?

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
ska laga några stöt skador på fälgarna efter någon tidigare ägare fixat fina märken på dom, tänkte även lacka om dom i någon annan färg kanske när man endå är igång, några förslag? hade tänkt mig svart/silver lr kanske lacka dom i bilens färg, några kommentarer till det lr tips på annat man kan göra? även tänkt att fixa bromsoken, färgval på dom? någon som är bra på PS som kan hjälpa mig med bilder?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 februari 2007
Tuhkanen skrev:
ska laga några stöt skador på fälgarna efter någon tidigare ägare fixat fina märken på dom, tänkte även lacka om dom i någon annan färg kanske när man endå är igång, några förslag? hade tänkt mig svart/silver lr kanske lacka dom i bilens färg, några kommentarer till det lr tips på annat man kan göra? även tänkt att fixa bromsoken, färgval på dom? någon som är bra på PS som kan hjälpa mig med bilder?

Tjenare
Va är det för fälgar då? de på bilden? jag kan ju expremtera lite..
Men jag tror det skulle bli snyggt me lite mörka fälgar.. jag kan ju testa lite
Mvh kimpa

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
ja det är dom fälgarna på bilden, skulle vaj ättesnällt om du kudne testa lite smile jag e ju inget vidare på sånt där tongue

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 februari 2007
Tuhkanen skrev:
ja det är dom fälgarna på bilden, skulle vaj ättesnällt om du kudne testa lite smile jag e ju inget vidare på sånt där tongue

Hehe.. nu är den klar.. jag lägger upp den på min sida.. kolla under Fotografier och under "photoshopat"
Obs.. jag hade lite tråkigt så bmwen fick lite ny färg;) hoppas det blir bra me färgen.. tycker det  passa in bra som f-n
Och den främre ser lte mörkare ut.. men det är skugga där opå bilden.. så kommer det typ seut på natten.. lr på kvällskvisten;) riktigt nice:)
Senast redigerat av kimpan_90 (21 februari 2007)

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
snyggt det blev smile mycke möjligt att det blir så i verklighete noxå, ska fundera innan lackeringen blir nästa vecka

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
du skulle inte kunna göra en bild där fälgaran har ungefär samma färg som bilen å en där fälgarna e svarta men i mitten av varje eker ska d va silver ändra från kanten å inte te mitten där mittengrejjern ocå ska vara silver?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 februari 2007
Tuhkanen skrev:
du skulle inte kunna göra en bild där fälgaran har ungefär samma färg som bilen å en där fälgarna e svarta men i mitten av varje eker ska d va silver ändra från kanten å inte te mitten där mittengrejjern ocå ska vara silver?

kan försöka:)

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
tackar=)

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
är ju inte jätteförtjust i guld dessvärre tongue men ett annorlunda förslag smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 februari 2007
Nä.  det gick inge bra.. men tyckkte helsvarta är ganska snyggt som typ jag gjorde.. svart gråa..

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
ja dom du gjorde va snygga, ska se om jag kan lära mig å fixa så oxå tongue

582 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
ingen som har några andra förslag på hur fälgarna kan se ut? och vilken färg bromsoken passar i te bilen?

1 785 Inlägg
22 februari 2007
Mörkt vinröda fälgar!

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

582 Inlägg
22 februari 2007
Trådstartare
men dom ska ju passa till en grön bil oxå tongue

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
22 februari 2007
Tror det skulle se rätt så grymt ut med vita fälgar till den.

27 Inlägg
22 februari 2007
Rätt ok tycker jag:)
http://img404.imageshack.us/img404/7554/eclipse1blrs3.th.jpg
Senast redigerat av fanatix (22 februari 2007)

Jag gasar, det rasar

582 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
jag funderar på gula ok, jag vill gärna sticka ut lite wink tror ni det passar ?

Sök