4736
Sök

Problem med val av tonings-styrka

Living in the fastlane
128 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
Hej, jag ska tona min bil i dagarna men har svårt att välja styrka. Det är bakrutorna jag ska tona och jag har en svart 9-3.

Vilken styrka rekomenderar ni? vad är snyggast? Jag är lite inne på kolsvarta rutor, vad anser ni om det?

mkt tacksam för svar.

med lem
1 925 Inlägg
27 februari 2007
det tycker jag skarpt att du ska göra ! kolsvart på bakrutorna och sen om du vill
tona främre rutor kan du ta en ljusare smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

1 150 Inlägg
27 februari 2007
inte svart de kallar ja tattarsvart ta något mitt i mellan svart och röktonat men du får ju bestämma din bil ju:)

Living in the fastlane
128 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
lelleal skrev:
inte svart de kallar ja tattarsvart ta något mitt i mellan svart och röktonat men du får ju bestämma din bil ju:)

hehe ja de kallas kanske tattar svart men det är ju snyggt som tusan på svart bil big_smile

Thorssa
27 februari 2007
Kör på den näst mörkaste. Kolsvart ser inge vidare ut tycker jag. Kika på min om du vill se hur näst mörkaste ser ut.

Like it German
378 Inlägg
27 februari 2007
kolsvart ska de va lätt snyggast annars kan man lika bra låta bli enligt mig:)

Hur många skruvar fick du över?....

Living in the fastlane
128 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
okej tongue är ju en smaksak som sagt, är näst mörkaste och den kolsvarta som jag väljer mellan hehe

51 Inlägg
27 februari 2007
Jag håller helt klart på näst mörkaste och sen stegvis ljusare ända fram till vindrutan... Jag har så på min och tycker att det ser bra ut när det är lite kontraster över det hela.

Like it German
378 Inlägg
27 februari 2007
man får juh inte genom bilen i besiktiningen om man har tonade rutor fram???

Hur många skruvar fick du över?....

med lem
1 925 Inlägg
27 februari 2007
Funkytear skrev:
Jag håller helt klart på näst mörkaste och sen stegvis ljusare ända fram till vindrutan... Jag har så på min och tycker att det ser bra ut när det är lite kontraster över det hela.

tycker inte din vart något vidare mörk,,,kanske från vissa håll men enligt mej ska den vara mörk från alla håll man tittar

kimmy89 skrev:
man får juh inte genom bilen i besiktiningen om man har tonade rutor fram???

nej, egentligen inte...men har man väldigt mörk där bak, o ljusare där fram brukar dom inte märka något ! smile inte här hemma iaf tongue

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

417 Inlägg
27 februari 2007
tja! mörk bakruta å röktonade sidorutor e nice...

lycke till!

mvh/Jocke

51 Inlägg
27 februari 2007
Jag besiktigade min för nå´n månad sen utan problem, om man kollar från sidan så ser man knappt toningen på framrutorna om man är inomhus. Är man sen utom hus och det är soligt då ser man knappt in i bilen så det är helt perfekt så länge man besiktigar bilen inomhus ;-)

Sök