3458
Sök

Råare än det här kan det knappast bli.

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
6 oktober 2005
Black Knight skrev:
Jag ryter inte till, men irriterar mig på denna osmakliga Anti-BMWisten! Finns fan ingenstans i världen folk snackar så mycket skit om BMW som i Sverige! Det hela egentligen handlar om att invandrare mestadels gillar BMW och har de råd så skaffar de sig en BMW även andra märken men de flesta väljer BMW om de kan! Det sticker svensken i ögat och denna patetiska människa gör allt  för att sprida Anti-BMW propaganda överallt. I själva verket 8 av 10 fall handlar om avundsjukan, själv har de inte råd med en sån bil (speciellt de nyare modellerna) och därför i avundsjukan sprider de en massa dynga! Ärligt talat, It's just a car! Gå skaff dig jobb,ta lån och köp du också en sån, istället för att vara avundsjuk!

Men då kan man gö fråga sig om det nu är som du skriver ” It's just a car!” varför är det då så speciellt för alla utlänningar att få köra BMW. Och vad då avundsjuka jag har också råd med en BMW (även de nyare modellerna) men jag gör det inte i med att bilen har den stämpel den har. Och varför har den det? Kanske just utav den anledningen att det värkar vara vissas motsvarighet till Svenssons penisförlängare

305 Inlägg
6 oktober 2005
vilket märke eller model av bil man än gillar så gick det fort på filmen iaf.
skulle vara kul att vet mera vad det var för bil+ gjort med den och vad han fick för tid +hur ofta han kört banan.

Han värkade bli nöjd med tiden iaf eller så kom det en flugga framför honom när han presis åkt ett varv.
Senast redigerat av Dirq (6 oktober 2005)

Mr2 for 2
128 Inlägg
6 oktober 2005
Black Knight skrev:
Jag ryter inte till, men irriterar mig på denna osmakliga Anti-BMWisten! Finns fan ingenstans i världen folk snackar så mycket skit om BMW som i Sverige! Det hela egentligen handlar om att invandrare mestadels gillar BMW och har de råd så skaffar de sig en BMW även andra märken men de flesta väljer BMW om de kan! Det sticker svensken i ögat och denna patetiska människa gör allt  för att sprida Anti-BMW propaganda överallt. I själva verket 8 av 10 fall handlar om avundsjukan, själv har de inte råd med en sån bil (speciellt de nyare modellerna) och därför i avundsjukan sprider de en massa dynga! Ärligt talat, It's just a car! Gå skaff dig jobb,ta lån och köp du också en sån, istället för att vara avundsjuk!

haha..jag har också råd att köpa dom nyare bmw-bilarna. Men jag tycker varken bilarna är snygga (visst nån enstaka kan vara fin) dessutom så är dom så in i h*lvetes överskattade!

//Goose

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
Jag är absolut ingen Svensson och kommer aldrig att bli det heller! På tal om välling, tar man en titt på din avatar så ligger du närmare!

By the way, jag skiter i vilken BMW du skulle ha köpt eller ej? Vad har det med saken och göra? Som sagt, än är inte sista idioten född!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
jaså den sista idioten är inte född? skall du bli pappa?? för att genom att du nämnde min avatar så har du helt plötsligt gått till attack mot min dotter, henne går jag över eld o vatten för..

Men är du onykter eller? Du snackade om välling och nappflaskor så jag hänvisade till din avatar. Gått till attack! Men ge dig för fan! Jag skiter väl i vem fan det är på din avatar, jag hänvisade bara till ditt otroligt korrkade inlägg innan! Tänk dig för nästa gång istället!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
onykter?? nej inte en chans, men du kan ju se att du blir rätt motarbeted härinne... så dämpa tugget, fäll ner pungen o landa... du svävar i det blå.. jag vet tjejer som utan problem hade dratt förbi dig, både på bana o rakt fram... o jo du gick till attack...

Och nu byter du ämne, försök och håll dig till ämnet här och tjej vs kille för sig i den andra tråden! Du ger en förvirrad intryck tycker jag!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
jag höll mig i ämnet, inte du... full är jag inte, har inte druckit en dropp, sen hur är det med stavningen/grammatiken?? "Du ger en förvirrad intryck tycker jag!"... återgå till skolan o läs lite mer...

Jag har inte bott i Sverige hela mitt liv! Dessutom du som är professor i svenska, stavning och grammatik borde väl veta att man börja alltid en ny mening med storbokstav. Som sagt än är inte den sista idioten född!

By the way, var är det stavfel i menning som du citerade, jag är lite nyfiken, jag lär mig svenska fortfarande. Kan du vara snäll och visa mig felet!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Driver
2 111 Inlägg
6 oktober 2005
Black Knight skrev:
bmw750 skrev:
jag höll mig i ämnet, inte du... full är jag inte, har inte druckit en dropp, sen hur är det med stavningen/grammatiken?? "Du ger en förvirrad intryck tycker jag!"... återgå till skolan o läs lite mer...

Jag har inte bott i Sverige hela mitt liv! Dessutom du som är professor i svenska, stavning och grammatik borde väl veta att man börja alltid en ny mening med storbokstav. Som sagt än är inte den sista idioten född!

By the way, var är det stavfel i menning som du citerade, jag är lite nyfiken, jag lär mig svenska fortfarande. Kan du vara snäll och visa mig felet!

Du ger en förvirrad intryck tycker jag! /din version.
Du ger ett förvirrat intryck...   /vad jag hade skrivit.
Men det är ju bara jag...wink 

Även i denna tråd är du underhållande,inte i närheten lika underhållande som i den andra men underhållande är du wink.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
Det skall vara " Du ger ett förvirrat intryck" inte som du skrev....
Sen så om du nu inte har bott här hela livet kan det vara en bra sak att kanske uppföra sig lite o vänta på rätt tillfälle att satsa ut järnet på att vara bäst??
Jag kan inte hjälpa att du har det med dig att kvinnor är sämre, men i sverige är vi jämlika, om inte annat, så är kvinnor bättre än oss.

Oj, det där med "ett" och "en" lär jag mig aldrig. Men var fanns stavfelet? I övrig, jag skulle velat sett dig sitta och skriva på italienska, spanska eller varför inte ett helt annat konstigt-språk, som svenska faktiskt låter som om du aldrig hört det förr, sista och skriva det och bara bott 4, 5 år i det landet! Säg så här, skriva utan några stavfel och grammatik fel efter bara 4 år på finska!

Oj, lärde du dig nu att börja med storbokstav när du börjar en ny mening! Där ser du, nu har du lärt dig även något från mig. Det heter inte heller sen, utan sedan. Sen är slang! Jag menar nu när du är så petig så kanske är det bra att du gör rätt själv! big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
håller med janken...

Jag håller med jankan!

Eller

Håller med jankan!

Att du ska aldrig lära dig! big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
Sjunka i dina ögon? Couldn't care less! Det var ju du som klagade på min stavning och grammatik! Varför klagar du på andra när du inte ens kan skriva din egen modersmål! big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

735 Inlägg
6 oktober 2005
Black Knight skrev:
bmw750 skrev:
håller med janken...

Jag håller med jankan!

Eller

Håller med jankan!

Att du ska aldrig lära dig! big_smile

Han heter Janke(!)n! E som i Erik, A som i apa....
Senast redigerat av tobee (6 oktober 2005)

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
bmw750 skrev:
mm... ja en gång.... sen är det mitt eget modersmål.. inte din egen...

Tack och lov! Uppenbarligen behöver du lära dig det. Vad sägs om att följa med mig på SFI-kurs? Svenska För Invandrare! Vi utlänningar kommer att lära oss mycket från dig (förutom svenskan då) och du mycket av oss!

Kom ihåg det var du som började anmärka på min svenska, i Irland brukar man säga, fight fire with fire och det är precis vad jag gör med dig! Eller hur säger ni, ger man sig in i leken, får man leken tåla! Håller du med?

Sist men inte minst, det heter sedan inte sen, du som är svensk borde väl veta hur man skriver, men som sagt, vi har alla märkt att du inte är särskild bra på svenska själv! Du har fortfarande inte lärt dig att börja en ny mening med stor bokstav, men fortsätter att klaga på min svenska grammatik. Ja du, är du säker att du inte heter pajas i förnamn?
Senast redigerat av Black Knight (6 oktober 2005)

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
6 oktober 2005
det här är väl absolut inte nödvändigt va? den här tråden har spårat ur...
numera gäller den bara om vem som talar den bästa svenskan tongue
så, är det nödvändigt?

904 Inlägg
6 oktober 2005
Haha ja jag säger då det smile måsta bara skratta av mig...

Men va menar du med dina inlägg Black Knight, att inte många här skulle ha råd med ett hjul från en M6? jag tror nog 95% av alla här inne har det smile

och föresten för den delen så bygger Japanerna tamefasen bättre motorer än BMW smile

Men nu till den stora frågan, och denna tycker jag du ska svara på och inte försöka prata bort! Varför tar du så illa upp om nån inte är lika tyckande som du om BMW?

De ska va gött å leva

Solfilmsmontör
947 Inlägg
6 oktober 2005
Bra förare o bra bil... Förklarar det mesta big_smile

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

711 Inlägg
7 oktober 2005
Trådstartare
Jo japaner är duktiga på motorer, men när det kommer till utseende så säger jag pass för det mesta! Men att de skulle vara bättre än en BMW på motorer, kan jag bara asgarva dig rakt upp i ansiktet! De är definitivt bättre än Audi på att göra motorer, men BMW, det måste vara århundrades största skämt! Det är bara och kolla på BMW's försäljningssiffror på alla front, både små-motorer såsom de större motorerna! Folk köper de trots de är dyrare än många andra bilar att inhandla, service, försäkring etc! Din kära Audi är ju beroende av 30 andra märken för att klara av marknaden, kan det bero på att de inte säljer riktigt lika bra som BMW för att kunna stå på egna fötter?

Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer!

Angående kostander för ett hjul: En M6 är utrustad med 19" original hjul och i ett hjul ingår fälg. Har man tur så är däcken inte Flat Tire och då blir det billigare. Vad tror du då ett däck + en M 19" fälg = (ett hjul) till en M6 skulle kosta? Jag säger runt 10.000:-! Så du menar att 95% av garagets medlemmar har råd att lägga ut 10.000:- bara på ett hjul? Jo tjenar, vi bor inte Kuwait eller Arab Emiraten där alla våra pappor är någon rik Olje-Shejk, Vi bor i Sverige!  Vakna från din törnrosa sömn och inse verkligheten! big_smile

Sen måste jag även tillägga att jag gillar bilar generellt inte bara BMW, jag gillar Alfa Romeo, Jaguar, vissa Saab modeller, vissa japanare också, speciellt Nissans senare sportmodeller, Mitsubishi gör också fina sportbilar, jag gillar Jeepar (Har själv en Jeep också), jag gillar amerikanska bilar a l'a Corvette, Camaro, Pontiac, Mustang etc. Det är inte så att jag är bränd på BMW om du trodde det!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

85 Inlägg
7 oktober 2005
låter bra smile

eller det låter bättre nu än tidigare inlägg! smile

904 Inlägg
7 oktober 2005
Black Knight skrev:
Jo japaner är duktiga på motorer, men när det kommer till utseende så säger jag pass för det mesta! Men att de skulle vara bättre än en BMW på motorer, kan jag bara asgarva dig rakt upp i ansiktet! De är definitivt bättre än Audi på att göra motorer, men BMW, det måste vara århundrades största skämt! Det är bara och kolla på BMW's försäljningssiffror på alla front, både små-motorer såsom de större motorerna! Folk köper de trots de är dyrare än många andra bilar att inhandla, service, försäkring etc! Din kära Audi är ju beroende av 30 andra märken för att klara av marknaden, kan det bero på att de inte säljer riktigt lika bra som BMW för att kunna stå på egna fötter?

Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer!

Angående kostander för ett hjul: En M6 är utrustad med 19" original hjul och i ett hjul ingår fälg. Har man tur så är däcken inte Flat Tire och då blir det billigare. Vad tror du då ett däck + en M 19" fälg = (ett hjul) till en M6 skulle kosta? Jag säger runt 10.000:-! Så du menar att 95% av garagets medlemmar har råd att lägga ut 10.000:- bara på ett hjul? Jo tjenar, vi bor inte Kuwait eller Arab Emiraten där alla våra pappor är någon rik Olje-Shejk, Vi bor i Sverige!  Vakna från din törnrosa sömn och inse verkligheten! big_smile

Sen måste jag även tillägga att jag gillar bilar generellt inte bara BMW, jag gillar Alfa Romeo, Jaguar, vissa Saab modeller, vissa japanare också, speciellt Nissans senare sportmodeller, Mitsubishi gör också fina sportbilar, jag gillar Jeepar (Har själv en Jeep också), jag gillar amerikanska bilar a l'a Corvette, Camaro, Pontiac, Mustang etc. Det är inte så att jag är bränd på BMW om du trodde det!

Tjena igen.. måste du altid dra upp min Audi bara för att jag äger en sån?

Nu pratar vi Japsare å BMW, och vad jag vet så har Honda i prisip mer sergrar och utmärkelser vad gäller väldens bästa motorer genom tiderna, det borde väll du om någon ha koll på så som du skriver?

Sen så Audi Femman som sitter i min bil finns inte i ett enda annat märke och härstammar från Audis Rally historia från Sport Quattro, din 323 Alu sexa har inte vunnit ett enda pris kan jag säga...

Sen angående att nästan alla här inne har råd med en sådan fälg det tor jag, räntan är så låg och Bankerna fullkomligt skriker efter lån tagare, när jag tog mitt öfts lån hade jag inte ens fast jobb och lånade närmare 100 000:- att de sen inte ska kunna låna utt futtiga 10 papp till nån liten glidare här tror jag är fullt möjligt i dagens läge! wink

"Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer! " -hur ska man ta det här då? om man läser dina inlägg så låter det mer som att du försöker tvinga oss att älska BMW, att det är väldens bästa bil etc, men där kan jag lära dig nått... Det är det tyvärr inte..

// Jon

De ska va gött å leva

Wankel
1 080 Inlägg
7 oktober 2005
tror black knight behöver hjälp...
t.o.m jag (20år, tillfällig anställning, hoppat av gymnasiet) har råd att lägga ut 10.000..planerat att lägga ut 15-20.000 på min under vintern
och jag tror du behöver läsa på lite mer innan du försöker verka smartast här inne..

och det är bara en tvångstanke, sen ÄR svenska, sedan användes för länge sen men språk förändras..annars skulle vi väl fortfarande tala nåt tyskliknande språk från medeltiden (inte helt säker på det sista, var ett tag sen ja läste om historia, men nånting sånt var det)

MDS Västerås

Sök