3157
Sök

Råare än det här kan det knappast bli.

711 Inlägg
28 juli 2005
Trådstartare
Föraren är Hans Joachim Stuck.

Titta och njut hur Hans Stuck i sin M3 GTR (E46) kör brallorna av Porsche förarna:)

Vilken motorljud, vilken fart, jisses.

http://www.dgtalpimp.com/m3_gtr_nurburgring.wmv
Senast redigerat av Black Knight (28 juli 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Driver
2 111 Inlägg
28 juli 2005
Fan va råa omkörningar smile  o vilken fart o ljud som sagt big_smile ME LIKE!

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

99 Inlägg
28 juli 2005
Mysig film! :-)  Så fort i kurvorna kan inte ens jag köra i GT4.. haha

Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?

33 Inlägg
29 juli 2005
hmm jävligt ducktig förare.. smile

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
29 juli 2005
HELT GRYMT!

Men det måste ju ha varit en BMW sponsor film för dem övriga bilarna framstod ju som statister.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

137 Inlägg
30 juli 2005
spunk_totte skrev:
HELT GRYMT!

Men det måste ju ha varit en BMW sponsor film för dem övriga bilarna framstod ju som statister.

Precis, jag skulle ju köra bättre än dem!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
31 juli 2005
vad händer efter knappt halv filmen? blir ett hack i filmningen !?

Driver
2 111 Inlägg
31 juli 2005
ludde__mannen skrev:
vad händer efter knappt halv filmen? blir ett hack i filmningen !?

menar du när han stöter i o kameran guppar?..tror jag de e iaf.verkar rimligast...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 105 Inlägg
6 augusti 2005
nä dra ballen i gruset!!! jävlar va det gick!!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

17 Inlägg
4 oktober 2005
smile Jo detta var lite kärlek även om det var en bmw men som sagt de resterande bilarna såg ut att stå still så något skumt var det nog, btw hade varit roligt med en hastighetsmätare i bil för det gick nog ruskigt snabbt på raksträckorna.

645 Inlägg
4 oktober 2005
Visst, det var en BMW... Men det krävdes nog mer utav föraren än bilen där wink

Men fan vilken trevlig film får jag säga! wink

904 Inlägg
4 oktober 2005
Men Porsche har väll rekordet fortfarande har jag för mig?

De ska va gött å leva

Mr2 for 2
128 Inlägg
5 oktober 2005
mm det har jag med för mig! Men helt okey bmw ändå, för att vara BMW asså! tongue

//Goose

711 Inlägg
5 oktober 2005
Trådstartare
Goose skrev:
mm det har jag med för mig! Men helt okey bmw ändå, för att vara BMW asså! tongue

För att vara BMW? PUH, Nu är det inte så att BMW är kända för att göra bilar a lá  Lada! Utan sofistikerade motor-bygge med  modeller som 330, M3, M5, M6, Alpina, Z3 Roadster, 540, 850 CSI, 840, 750, X5 etc.

För att vara BMW? Avundsjukan har inte gräns! De flesta av er har inte ens råd med ett hjul till en M6 och ändå vräker ur sig dynga som "för att vara BMW", som sagt, mina damer och herrar, vi snackar inte om nån j*vla ekonomi-japsare eller en fd CCCP Kupong-bil, Utan en BMW som överglänser konkurrenter som har sålt sig själva till andra modeller för att kunna överleva på marknaden!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Carpenter
310 Inlägg
5 oktober 2005
Du missförstår nog hela ideen med smileys och så vidare behöver inte ta allting på blodigt allvar bara för att nån inte tycker som dig!

Förresten eftersom man inte har råd med ett däck kan inte du köpa en M6:a till mig då? du är ju så rik elläää?

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

136 Inlägg
5 oktober 2005
Hadde hällre sett en volvo 945 turbo istället

711 Inlägg
5 oktober 2005
Trådstartare
Delerium skrev:
Du missförstår nog hela ideen med smileys och så vidare behöver inte ta allting på blodigt allvar bara för att nån inte tycker som dig!

Förresten eftersom man inte har råd med ett däck kan inte du köpa en M6:a till mig då? du är ju så rik elläää?

Det hela handlar inte om pengar utan det verkar finnas en hel del finniga tonåringar från Kiss o bajs-brigaden här som inte förstår sig riktigt på det där med bilar. Själv kör de  sina skrotiga bilar och är skit stolta över de(det får ni givetvis också vara) men gå inte i nästa stund och kasta en känga på en bil som är flera klasser dyrare än din egen rishög! En bil som du inte ens har råd med!

Jag sitter inte och säger, "fan vilken grym bil även om det är en Porsche"!
Det finns ett uttryck som säger, "kom liten, gå stor"
Senast redigerat av Black Knight (5 oktober 2005)

Oo=00=oO
Blow My Whistle

671 Inlägg
5 oktober 2005
Black Knight skrev:
Föraren är Hans Joachim Stuck.

Titta och njut hur Hans Stuck i sin M3 GTR (E46) kör brallorna av Porsche förarna:)

Vilken motorljud, vilken fart, jisses.

http://www.dgtalpimp.com/m3_gtr_nurburgring.wmv

Det där är en hårt racepreppad bil, då ska det gå så fort.
Med rätt prylar kan man få en Seat att gå lika fort.
Visst är det en bra prestation av både bålen och föraren.

Motorljudet hörs ju knappt det är bara växellådan som låter.
Senast redigerat av Daniel (5 oktober 2005)

Mr2 for 2
128 Inlägg
5 oktober 2005
haha..shit! Vadå att det verkar som om du (Black Knight) själv är i trotsåldern! Ryter till direkt när man säger ett enda negativt ord om BMW! Lite kritik kan man väll tåla! Dessutom har inte du en aning om hur mycket pengar folk har eller inte har! lugna ner dig lite å tänk på vad du skriver..
Senast redigerat av Goose (6 oktober 2005)

//Goose

711 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
Jag ryter inte till, men irriterar mig på denna osmakliga Anti-BMWisten! Finns fan ingenstans i världen folk snackar så mycket skit om BMW som i Sverige! Det hela egentligen handlar om att invandrare mestadels gillar BMW och har de råd så skaffar de sig en BMW även andra märken men de flesta väljer BMW om de kan! Det sticker svensken i ögat och denna patetiska människa gör allt  för att sprida Anti-BMW propaganda överallt. I själva verket 8 av 10 fall handlar om avundsjukan, själv har de inte råd med en sån bil (speciellt de nyare modellerna) och därför i avundsjukan sprider de en massa dynga! Ärligt talat, It's just a car! Gå skaff dig jobb,ta lån och köp du också en sån, istället för att vara avundsjuk!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Sök