3787
Sök

Grenrör från speedart.se

_carlss0n_
3 mars 2007
Trådstartare
är det någon som har köpt dessa från dem? isf hur är kvaliten? svetsarna? materiall? har frågat på många forum men ingen verkar har köpt dem....är ju jävligt billiga med..

ha det gött

AT Däck
501 Inlägg
3 mars 2007
har köpt kjolpaket av dom kan lika gärna slänga det i sjön hållt på över en hel jävla vecka o passa in sidokjolarna men det går fan inte blir så förbannad det var bara framkjolen som passade iaf lite men resten var det värsta skiten jag nånsin köpt

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

_carlss0n_
3 mars 2007
Trådstartare
Aldin skrev:
har köpt kjolpaket av dom kan lika gärna slänga det i sjön hållt på över en hel jävla vecka o passa in sidokjolarna men det går fan inte blir så förbannad det var bara framkjolen som passade iaf lite men resten var det värsta skiten jag nånsin köpt

afan...du har inte ringt till dem och sagt det till dem?

AT Däck
501 Inlägg
3 mars 2007
ja fick svaret ... jag det var ju konstigt !

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

_carlss0n_
3 mars 2007
Trådstartare
Aldin skrev:
ja fick svaret ... jag det var ju konstigt !

fan vad dåligt....inte direkt service vänliga då sad tråkigt....jaja får se om man vågar köpa ett sånt endå...men ni som har köpt ett grenrör kan ju berätta hur det är!

Drifttekniker
224 Inlägg
3 mars 2007
Det finns ju dock andra som köpt kjolpaket med god passform.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
4 mars 2007
köper man kjolpaket i glasfiber får man räkna med att plasta om dem lite, är inte så svårt.

1 567 Inlägg
4 mars 2007
Men kan man alltid skylla på företaget då..Dom köper väl in billiga grejer ifrån kina eller nått som ni köper för en billigt peng och sedan klagar man på kvaliten..Passform osv..Man får vad man betalar för så enkelt är det..Sen är det så med all billig skit i dag att vissa grejer funkar bra andra inte..........Tror jag läst trådar om Speedart på nästan varje motorforum där folk är misstäksamma vad det är för grejer dom säljer..rent kvalitetmässigt.Vill man ha kvalite passform garantier så välj ett annat fabrikat och våga öppna plånboken,Har du inte råd så spara pengarna tills du har det!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

4 767 Inlägg
4 mars 2007
Grenrören dom säljer går att köpa hem billigare än vad speedart säljer dem för från tex ebay.

Och ja det är kina-grenrör.. lite research på nätet kommer man långt med.

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (4 mars 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

1 567 Inlägg
4 mars 2007
Erick skrev:
Grenrören dom säljer går att köpa hem BETYDLIGT billigare än vad speedart säljer dem för wink

Och ja det är kina-grenrör.. lite research på nätet kommer man långt med.

Mvh
Erick

Sedär ja..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

8 886 Inlägg
4 mars 2007
940R skrev:
Men kan man alltid skylla på företaget då..Dom köper väl in billiga grejer ifrån kina eller nått som ni köper för en billigt peng och sedan klagar man på kvaliten..Passform osv..Man får vad man betalar för så enkelt är det..Sen är det så med all billig skit i dag att vissa grejer funkar bra andra inte..........Tror jag läst trådar om Speedart på nästan varje motorforum där folk är misstäksamma vad det är för grejer dom säljer..rent kvalitetmässigt.Vill man ha kvalite passform garantier så välj ett annat fabrikat och våga öppna plånboken,Har du inte råd så spara pengarna tills du har det!

Det här måste vara veckans bästa inlägg big_smile
håller med dig till 101%

Fotograf på tierpidag.se

2 911 Inlägg
4 mars 2007
Jag skrev en guide ang. detta för inte så länge sedan, tåls att länkas till igen som det verkar...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30566

Edit: Speedart har ännu inte gett mig nåt kvitto på det jag köpte, så dom säljer allt svart utan moms/f-skatt (då dom inte visat mig nån), vilket betyder att du som konsument INTE har några som helst skydd, t.ex. konsumentköplagen eller liknande, som gäller när man handlar ifrån, om ni ursäktar uttrycket, riktiga företag.
Senast redigerat av Decibel (4 mars 2007)

8 886 Inlägg
4 mars 2007
Sen att namnet är jävligt likt speedparts är ju illa bara det.
Bra att dessa bluff företag hängs ut.
Bra det du skriver i tråden du länkar till.

Fotograf på tierpidag.se

_carlss0n_
4 mars 2007
Trådstartare
bra inlägg.....men är det ingen som har köpt dessa grenrör då? någon måste ju ha gjort det.

75 Inlägg
4 mars 2007
Decibel skrev:
Jag skrev en guide ang. detta för inte så länge sedan, tåls att länkas till igen som det verkar...

Edit: Speedart har ännu inte gett mig nåt kvitto på det jag köpte, så dom säljer allt svart utan moms/f-skatt (då dom inte visat mig nån), vilket betyder att du som konsument INTE har några som helst skydd, t.ex. konsumentköplagen eller liknande, som gäller när man handlar ifrån, om ni ursäktar uttrycket, riktiga företag.

Ja fick kvitto på mina grejor??

Tror inte att det är ett bluff företag då ja själv varit där och hämtat mina grejor.

8 886 Inlägg
4 mars 2007
saabjohan203 skrev:
Decibel skrev:

Ja fick kvitto på mina grejor??

Tror inte att det är ett bluff företag då ja själv varit där och hämtat mina grejor.

Är ju bara att läsa deras egen gästbok för att se att det dräller av missnöjda kunder.
http://www.speedart.se/LI-Guestbook/guestbook.php

Fotograf på tierpidag.se

2 911 Inlägg
4 mars 2007
saabjohan203 skrev:

Sa inte att dom va ett bluff-företag, just nu är dom ju inte ens ett företag då dom inte visar varken org.nr eller moms-regnummer.

Enda jag menade med guiden är att informera lite mer att folk tänker efter vad dom kan tänkas få ifrån billiga företag, oavsett om dom heter speedart eller nisse på hörnet.
Det är för mycket frågetecken.

Men självklart gör ju alla precis vad dom vill med sina pengar.
Senast redigerat av Decibel (4 mars 2007)

228 Inlägg
4 mars 2007
JaHa va det någon som hade handlat ett grenrör från dem så ni kan svara eller ska ni bara ordbajsa om allt annat starta en annan tråd om deras passform o om det är företag eller ej..blir så trött på detta alltså.

RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
4 mars 2007
bästa sättet å få reda på info om ditt grenrör verkar vara å söka runder efter likadant på andra sidor.

Jämnföra bild om du kan ha sådan tur, varumärken mm mm.

Finns ju säkerligen någon i världen som har ett sådant grenrör.

Enligt priset är de ju hållbarheten som jag är fundersam på med tanke på att det inte står material på benämningar.
Rostritt, svart. går att få lika blank med lite arbete.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

_carlss0n_
4 mars 2007
Trådstartare
PeppeVectra skrev:
bästa sättet å få reda på info om ditt grenrör verkar vara å söka runder efter likadant på andra sidor.

Jämnföra bild om du kan ha sådan tur, varumärken mm mm.

Finns ju säkerligen någon i världen som har ett sådant grenrör.

Enligt priset är de ju hållbarheten som jag är fundersam på med tanke på att det inte står material på benämningar.
Rostritt, svart. går att få lika blank med lite arbete.

ja det är just detta jag är ute efter...har mailat dem angånde material men har inte fått något svar (2veckor nu) hmm känns ju inte jätte seriöst då..men ska utforska lite på detta området...

Sök