2490
Sök

Vem är Ghost Rider?

470 Inlägg
11 mars 2007
Jag hörde av en polare att han är Körskolelärare!

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

This is me
334 Inlägg
11 mars 2007
beetelracing skrev:
vet också att ghostrider är patrik fürstenhoff då jag jobbade ett litet tag på hans farsas firma. fürstenhoff motor. kände han som dog i olyckan 2004 då han gick en klass över mig på yrkesplugget. och hans halvbror var den andra "stand in" föraren.

Stämmer bra...

1 703 Inlägg
11 mars 2007
mjukismagnus skrev:

Du tänker på Magnus Carlsson på nya trafikskolan i Skövde, han är en hejjare på hojjen, men nog inte Teh Ghostrider... fast man vet ju inte

Servar flygande mattor
13 Inlägg
11 mars 2007
henkebenke skrev:
mjukismagnus skrev:

Du tänker på Magnus Carlsson på nya trafikskolan i Skövde, han är en hejjare på hojjen, men nog inte Teh Ghostrider... fast man vet ju inte

Magnus är inte Ghost rider, men det var han som gjorde mc scenerna till "ursäkta röran vi bygger om" om ni kommer ihåg detta

315 Inlägg
11 mars 2007
Dakiz skrev:
beetelracing skrev:
vet också att ghostrider är patrik fürstenhoff då jag jobbade ett litet tag på hans farsas firma. fürstenhoff motor. kände han som dog i olyckan 2004 då han gick en klass över mig på yrkesplugget. och hans halvbror var den andra "stand in" föraren.

Stämmer bra...

jo dom så att han hete partik sen nått konstogt efternamn

Allt eller inget!!!

9 Inlägg
3 september 2007
kan vi inte bara låta detta vara olöst det är nog bäst så

Yamaha YZF R1 Rockar ;)

DFFL
9 020 Inlägg
3 september 2007
Antee_ skrev:

Och hade du inte dragit upp en skitgammal tråd så hade den nog glömts bort...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

GOES wild
325 Inlägg
3 september 2007
Wiii, jag bor 8 km ifrån honom (:

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids

Bobo
4 september 2007
FireTraXX skrev:
Antee_ skrev:

Och hade du inte dragit upp en skitgammal tråd så hade den nog glömts bort...

big_smile hehe dagens

Bröderna bus
118 Inlägg
4 september 2007
vill inte vara tråkig men han är väl tysk/dansk eller någe i den stillen... träffa han på västerås flyggfält när han försökte sätta rekord i åka på bakhjulet i 300... med en kille bakpå.. hmm

fälg fantast
1 086 Inlägg
4 september 2007
ghostrider är inte 1 person utan flera personer, 1 som kör hayabusan , en som kör gsx och en som kör den " farliga " bmw:en....han som är med i nästan alla scener heter Patrik Furstenhoff nått sont.....är runt 40-50 år....var kriminell förr i tiden....anledningen till att han gör detta är att hans son dog i en trafikolycka för några år sen ....detta är det jag vet om honom / de .....

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

638 Inlägg
4 september 2007
Han kommer från spanien och heter Espanoyl Eldorado är 34år och har 13 barn. Det vet jag för jag känner honom.

Han kan flyga och ser i mörkret. Sen har han fler coola superpowers som ingen vet om.

Kommer väl nånting här snart!

264 Inlägg
4 september 2007
Renjägarn skrev:
Han kommer från spanien och heter Espanoyl Eldorado är 34år och har 13 barn. Det vet jag för jag känner honom.

Han kan flyga och ser i mörkret. Sen har han fler coola superpowers som ingen vet om.

DU har en liten snopp

375 Inlägg
4 september 2007
NiMroD skrev:
Renjägarn skrev:

DU har en liten snopp

HAHAHA vart fan kom små snoppar in i bilden??? Årets inlägg!

1 396 Inlägg
4 september 2007
NiMroD skrev:
Renjägarn skrev:

DU har en liten snopp

Hahaha din sjuke jävel! Va fan kom det ifrån?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 174 Inlägg
4 september 2007
herre gud vem bryr sig det är väl det som är poängen med han att man inte ska veta vem han e? yikes utan en myt ^^

Dock så tycke rjag det är patetiskt det han/dom gör men dom e skickliga men det hör väl inte in här xD

Power on wheels
2 Inlägg
4 september 2007
Ghostrider är polis! för jag har en kompis som jobbar med honom tror jag!!

Qui tacet, consentit, Quod scripsi, scripsi,

190 Inlägg
4 september 2007
krismarkovich skrev:
Ghostrider är polis! för jag har en kompis som jobbar med honom tror jag!!

Och han gör filmer för att få råd med nya uniformer till poliskåren eller?? tongue

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

Avstängd
658 Inlägg
4 september 2007
Nej det är jag som är GR och jag är även Zorro på helgerna.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Sök