3552
Sök

Polisen i jakt efter en svart Corvette C5 på E20 "Partillemotet"

1 256 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
När jag skulle åka till Shell för att tanka nu på kvällskvisten så kommer en Corvette i en jävla fart in på Shell och en Polisbil efter, 10 sekunder senare kommer det ytterligare 2 Polisbilar och omringar Corvetten, han hade tydligen vägrat att stanna och försökt smita men gett upp..

Hann tyvärr inte ta någon bild

Mvh Jonni

793 Inlägg
14 mars 2007
Hmm, är detta ett bloggförsök? Eller en rapport? smile
Tack för infon iaf, kommer nog bli användbar nästa gång jag ser en svart corvette omringad av 3st polisbilar. Då vet jag att du sett samma sak smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

28 Inlägg
14 mars 2007
äsch goli sånt här är intressant!!

alltid lika roligt att se folk som försöker smita från snuten

1 256 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
Goli skrev:
Hmm, är detta ett bloggförsök? Eller en rapport? smile
Tack för infon iaf, kommer nog bli användbar nästa gång jag ser en svart corvette omringad av 3st polisbilar. Då vet jag att du sett samma sak smile

Det var en kul grej, eftersom det inte händer varje dag här i vårat avlånga land..

cool
Senast redigerat av Jonni (14 mars 2007)

Meister
6 763 Inlägg
129 Inlägg
14 mars 2007
Nej det kan man verkligen säga att det inte är vanligt att man ser en sån sak

Kör du före så väntar jag på dig där framme.
Gör som ford köp volvo!
http://www.garaget.org/?car=42150

1 256 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
Jag tror man ger upp när man har en polisbil som jagar en på motorvägen och tillkallar förstärkning längre fram som blockerar.
Ska man smita får man nog göra det nån annanstans än på motorvägen så man kommer utom synhåll..

Sen är ju Corvetten som sagt ingen vanlig bil direkt smile

351 Inlägg
14 mars 2007
hihi undrar om de va min föredetta chef han har en c5,a men han kan inte köra den ordentligt kanske därför snuten orka hänga på.

Våga Köra Sänkt

Sök