Beror på om du bryr dig om hur dom ser ut??? Sånna fall skulle jag rekommendera STARK Den gamle cerwin vega Stroker. Ful så inni helvete men slår det mästa än IDAG!!
Beror på om du bryr dig om hur dom ser ut??? Sånna fall skulle jag rekommendera STARK Den gamle cerwin vega Stroker. Ful så inni helvete men slår det mästa än IDAG!!
Näe utseendet spelar ingen roll så länge dom spelar bra. men är inte dom basarna rätt dyra?
Näe utseendet spelar ingen roll så länge dom spelar bra. men är inte dom basarna rätt dyra?
Joo nya. Men finns ju begamnat. Men menar nu den gamle modellen. Med en silverpinne i mitten bara. Dom begamnade för man 2n 12a för ca 1200kr. 15 ligger runt 2000kr CA
Det finns en fabriksny Stroker 12 på blocket av den äldre modellen, skall man ha det värsta så är dock Stroker 18 som gäller. Har inte bara större konyta även bättre slaglängd jämfört med Stroker 12 och 15. En av de mest kraftfulla baselement som tillverkats.