Ja du "hurricane" blir inte lätt att svara på men ska göra ett försök :
Raggare för mig: Ja enligt mig så existerar väll knappt "riktiga" raggare längre,dom borde väll börja bli te åren med tanke på att dom var med när det begav sig på 50/60 talet,men en å annan finns det väll som fortfarande håller låda
Vilka är raggare?: Ja är ju lite svårt att definiera för ja tycker väll att det inte har nått att göra med vare sig vad för musik dom lyssnar på/bil dom åker eller hur dom ser ut för raggare är nog nått man är i själen,fan dä lät ju nästan lite religiöst ju
Fult att var raggare: nä absolutt inte,finns ju självklart rötägg bland raggare oxå precis som bland annat folk,tyvär
Nyare typ av corvette:jo visst kan väll en raggare glida nyare vette,varför inte?
Folk som glider fin jänk eller inte dricker på träffar kallas väll inget speciellt.
Raggare,svordom för bratz: håller med fullständigt,hänger väll kanse lite ihop med att raggare ansågs vara "bottenskrapet" förr i tiden.
Om jag är raggare: Jo folk kallar mig nog raggare,men är väll igentligen nån blandning av raggare/volvoraggare/hårdrockare å svensson,har ju ett stark bilintresse,har en jänk,åker runt på diverse cruisingar men åker oxå runt i halvdassiga volvos på en del cruisingar klär mig inte som "raggare" med sydflaggor å så,ser ut som hårdrockare (långhårig med långt skägg) lyssnar på all slags musik allt från eddie till joddla till gigi dagistino,har villa vovve volvo å jobbar på lokala industrin.Edit: känner mig nog lite mer som raggare än som hårdrockare eller svensson
![smile](img/smilies/smile.png)
Om du är raggar? Mång skulle nog kalla dig det på grund av att du har ett antal jänkejärn men som sagt,är nog nått man är i själen.