3234
Sök

Biltema

2 079 Inlägg
12 juli 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/398878_br7k6j.jpg
biltema

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

5 198 Inlägg
12 juli 2008
hade den varit köpt på mekonomen till samma pris hade den oxå gått sönder,,

badboy for life
356 Inlägg
12 juli 2008
så vad du menar som jag förstår det så skulle inte samma sak kunna hända om du tex handlat den på micro eller meconomen bara undrar

leva bör man ändå dör man

2 079 Inlägg
12 juli 2008
biltemaanstalld skrev:
så vad du menar som jag förstår det så skulle inte samma sak kunna hända om du tex handlat den på micro eller meconomen bara undrar

handlar inte på micro eller mekonomen men nej den hade nog inte gått sönder då, så du har förstått rätt....

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 688 Inlägg
12 juli 2008

Har du kvittot så är det bara att åka till Biltema och få en ny.
Det är det fina med Biltema. 10 års garanti på dom flesta verktygen. Se till att köpa dom!
Har aldrig upplevt att man fått dålig service av varken butikspersonalen, chefs-personalen eller dom som jobbar i "lilla butiken" som har hand om reklamationer.
Hurra för Biltema! wink

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

2 079 Inlägg
12 juli 2008
Losgard skrev:

Har du kvittot så är det bara att åka till Biltema och få en ny.
Det är det fina med Biltema. 10 års garanti på dom flesta verktygen. Se till att köpa dom!
Har aldrig upplevt att man fått dålig service av varken butikspersonalen, chefs-personalen eller dom som jobbar i "lilla butiken" som har hand om reklamationer.
Hurra för Biltema! wink

ja, det är ju bra iallafall och att de har kaffe för 5 spänn

1 688 Inlägg
12 juli 2008
Schohanna skrev:
Jag skäms INTE att gå in och handla på Biltema, vilket jag inte gör så ofta. Men skulle ALDRIG gå in på Lidl och handla !!!

Lidl har mycket god mat som man inte finner i svenska butiker. smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
12 juli 2008

Ser ut som om att du har sågat i den? Hmm, högst misstänkamt.

-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad

2 079 Inlägg
12 juli 2008
Losgard skrev:
Schohanna skrev:
Jag skäms INTE att gå in och handla på Biltema, vilket jag inte gör så ofta. Men skulle ALDRIG gå in på Lidl och handla !!!

Lidl har mycket god mat som man inte finner i svenska butiker. smile

ja, de har ju fett med lök, inte massor utav lök utan MATFETT med lök i på burk såklart

Bayerische Motoren Werken
87 Inlägg
12 juli 2008
Kör man volvo 200/700 serien finns det mycket att hanlda på biltema. lär väl ha mest med grejer till dom modellerna??!  men annars vet ja inte. skulle Aldrig köpa grejer där till mina BMWs.

Addiction to Snow

2 079 Inlägg
12 juli 2008
olkarlsson skrev:

Ser ut som om att du har sågat i den? Hmm, högst misstänkamt.

nej den rök av när jag skulle få av avgasröret på min motor

2 079 Inlägg
12 juli 2008
jag tror att kvittot försvann nån gång på 80 talet när min far köpte grejen wink

2 079 Inlägg
12 juli 2008
Schohanna skrev:
Mackanol skrev:
jag tror att kvittot försvann nån gång på 80 talet när min far köpte grejen wink

Haha jaha, okej. Men då har den ju hållt ett tag ändå tongue

hehe, nja, inte tillräckligt länge tongue det var ju snart 30-års jubileum som jag såg fram emot, men nu blir det inget sad

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
12 juli 2008
men om du inte hade sågat i den så hade det ju blivit av.. Skyll dig själv

2 079 Inlägg
12 juli 2008
olkarlsson skrev:

jäkla pucko sluta sitt å kaxa dig wink tongue haha, la internet av igen eller

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
12 juli 2008
Mackanol skrev:
olkarlsson skrev:

Eventuellt.. det är ju någon som tar allt... BILTEMA ÄR BRA FÖRRESTEN

2 079 Inlägg
12 juli 2008
olkarlsson skrev:
Mackanol skrev:
olkarlsson skrev:

Eventuellt.. det är ju någon som tar allt... BILTEMA ÄR BRA FÖRRESTEN

ok, handla du dina grejer på biltema så shoppar jag på eu bildelar, där fick jag för övrigt 2 tvättsvampar helt gratis idag wink slå det med ditt biltema om du kan

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
12 juli 2008
jo mn om du får dom så blir det ändå inte lika billigt som biltema

2 079 Inlägg
12 juli 2008
olkarlsson skrev:
jo mn om du får dom så blir det ändå inte lika billigt som biltema

det tror jag nog att det blir eftersom de var gratis, och på biltema kostar det pengar

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
12 juli 2008
jo men det göe dom på eu bildelar också!

Sök