Har du kvittot så är det bara att åka till Biltema och få en ny. Det är det fina med Biltema. 10 års garanti på dom flesta verktygen. Se till att köpa dom! Har aldrig upplevt att man fått dålig service av varken butikspersonalen, chefs-personalen eller dom som jobbar i "lilla butiken" som har hand om reklamationer. Hurra för Biltema!
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Har du kvittot så är det bara att åka till Biltema och få en ny. Det är det fina med Biltema. 10 års garanti på dom flesta verktygen. Se till att köpa dom! Har aldrig upplevt att man fått dålig service av varken butikspersonalen, chefs-personalen eller dom som jobbar i "lilla butiken" som har hand om reklamationer. Hurra för Biltema!
ja, det är ju bra iallafall och att de har kaffe för 5 spänn
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Kör man volvo 200/700 serien finns det mycket att hanlda på biltema. lär väl ha mest med grejer till dom modellerna??! men annars vet ja inte. skulle Aldrig köpa grejer där till mina BMWs.
men om du inte hade sågat i den så hade det ju blivit av.. Skyll dig själv
jäkla pucko sluta sitt å kaxa dig haha, la internet av igen eller
Eventuellt.. det är ju någon som tar allt... BILTEMA ÄR BRA FÖRRESTEN
ok, handla du dina grejer på biltema så shoppar jag på eu bildelar, där fick jag för övrigt 2 tvättsvampar helt gratis idag slå det med ditt biltema om du kan
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.