om jag skulle välja så kan du nog lista ut vilken jag skulle välja
![wink](img/smilies/wink.png)
nä men enligt mig (INTE för att jag har en 2,9 cossie replica själv) så är sierran mkt mera bil än en audi 80 då jag tycker att sierran är skit snygg och jag tycker audi 80 är fula, och jag tror inte att det skiljer så mkt i skatt å försäkring heller, visst sierran kanske tar lite mer soppa men då är det mer att köra med istället och den drar inte heller så farligt med soppa, runt litern blandad körning (min iaf) och då är det ju iaf en 2,9 liters v6:a så jag tycker inte de är så farligt
och kvalitetsmässigt så tycker jag sierra 2,9 är en bra bil, alldrig haft nått allvarligt problem med min (lite små pyssel är det ju med alla gamm bilar) slitstark motor om man är noga med oljebyten då dom har trånga olje kanaler
har inte allt för stor erafarenhet av audi men vi har iaf haft 1st audi 80 i familjen som jävlades betydligt mer en fordarna vi har haft,
och nu kommer alla tro att jag rekomenderar sierran på grund av att jag har en själv men så är det inte för jag TYCKER DET ÄR BRA BILAR
ps fan va snygg den där sierran var!!!
![smile](img/smilies/smile.png)
edit glömde att nämna att en sierra 2,9 går riktigt bra för att bara ligga på 146hk orginal.. håller jämt med en nissan 200sx s13 och drar en omega 3000 (dom äldre som ligger på strax över 150hk) kanske ska nämna att enligt nått test jag läst om så har sierran 157 hk utan kattar
![smile](img/smilies/smile.png)