blaadh skrev:
tack för alla svar... har nånstans fattat själv att audin är en mycket bättre bil och vill jag att bilfan ska hålla så blir de nog den... + att det kanske inte är så kul att åka i en bil som går hälften vad den ser ut att göra som nån nämde tidigare... har hört mycket skit om 6orna i sierran men bara bra saker om audifemman... så har ringt på den och ska kolla den om en halvtimme
![wink](img/smilies/wink.png)
vill bara påpeka att det finns många som inte vet vad dom snackar om... om vi säger så här att jag har inte haft/kört nån sortsbil och då är det lätt för mig att hacka ner på just nån av dom bilarna.... alla säger att gammla volvos är slit tåliga, och jag säger att en ford 2,9 motor är MINST lika slit tålig om inte ännu mer slit tålig.... folk snackar mer än vad dom vet så är det bara så bara kolla och testa båda bilarna sen blir nog allting mkt lättare att bestämma sig... fast i det här fallet så måste jag nog säga att audin är mer bil igentligen fast absolut inte lika rolig och snygg men ska du bara ha en bruksbil så ska du nog satsa på audin om du vill veta min mening
![smile](img/smilies/smile.png)
Senast redigerat av _Glenne_ (6 april 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!