I dag kom DHL och leverde en efterlängt sak enda fram till dörren :top: .. I morgon ska den provmonteras. sen ska 330in börjas plockas ner. För nu ska dne äntligen få gå på hellack
Se där ja. Det kommer bli snyggt med nya fronten. När kommer den vara lackad då?
Jag kan inte säga exakt datum när hela bilen blir klar. Jag ska iaf lämna i från mig bilen till helgen. sen får vi se hur snabb min lackare är.
Men de ska bli underbart och få en helt ny lack på utstidan. Tanken är att jag ska prova och ställa ut den 25.e aug på Big Car Meet här i Gävle. Men målet är iaf den utställning. Sen får vi se om om det blir nån mer i år efter den
Nu börjar det rivas på allvar helt klart lite rädd vad detta ska sluta.. Har nu prov monterat froten. Men den ska limas på balken och passas in bättre för 100% passorm. Även dimljusen ska passas in i hållarna. Så lite jobb kvar för och få fronten precis som jag vill ha den. I morgon ska så som lysen och blinkers plockas bort innerskärmar. Även kofångaren bak åker av. Sen är det inte så mycket kvar och riva av införlack.
Nu är listerna borta, dom ska även lacks i samma färg som bilen
Nu är även sidokjolarna borta. Ska börja modifierad dom lite i morgon. Mer av de får ni se på Big Car meet
Nu är han borta på extreme makover Tänk när hela släkten står hemma i finkläder och den lastas ur, alla blir i extas och du fäller glädjetårar över att han är så fin Hehe. Men det blir kanonfint, jag väntar spänt på färgen
Nu är han borta på extreme makover Tänk när hela släkten står hemma i finkläder och den lastas ur, alla blir i extas och du fäller glädjetårar över att han är så fin Hehe. Men det blir kanonfint, jag väntar spänt på färgen
Det ska bli underbart och få tillbaka den helt fel fri. Inga uppslag och ingen buckla på framskärmen nå mer... alla små repor är, kommer försvinna. allt som stör mig kommer trollas bort.
Kommer bli ruggigt najs det där! Hur är det efter man fått ny lack, ska man köra nån supervaxbehandling som kostar skjortan för att den ska hålla sig eller är det onödigt?
Kommer bli ruggigt najs det där! Hur är det efter man fått ny lack, ska man köra nån supervaxbehandling som kostar skjortan för att den ska hålla sig eller är det onödigt?
Vad kostar en hellack förresten?
Har en vän som jobbar med sont Han lackskydde 330in i höstas. Resultatet var klockrent. så han ska väl få ta 330in sen är den är nylackad och när lackaren säger att det är okej för den nya lacken
I dag ringde Mobilen..Det var min lackare Jörgen som ringde och berättade att bilen var klar för lack. Han skulle bara byta filterna i lackboxen. Sen skulle 330in rulla in i dag Gud vad jag längtar till jag får tillbaka den och får se resultatet.
Sen kommer det även komma hem lite mer saker till 330in i slutet av veckan. Vad det är får ni alla se den 25.e om ni kommer på Big car meet
jag och 330on han med 3 utställningar 2007. Och sista slutade med att vi vart 1:a Hottest roockie garden carparty 29/9 Ett otroligt roligt slut på 2007..
Detta hade aldrig blivit möjligt utan min fanatsiska lackare jörgen på Joon´s lack & motorsport.