Har en gammal Corvette Stingray utan nån annan stereo än motorn.. Tänkte ändra på det litegranna.
Har inga speciella krav mer än att det ska funka enkelt och billigt.
Tänkte köpa nån bilstereo med Mp3 och ev. usb ingång om jag hittar nån billig. Som högtalare har jag funderat på en sån där färdig låda med "allting" i, antar att det inte blir överdrivet bra ljud men frågan är om ni tror att det duger? Har aldrig hört nån sådan låda så vet inte om det är rena skiten eller bara prisvärt.
Hejdu, har själv kopplat in stereo i en -73a ( farsans ) för något år sen, vi använde oss av nytt framsystem sen en hemmagjord baslåda. Lät helt okej, Batteriet sitter där bak, och tur är vell de efetrsom du inte kan jorda varsom på den där bilen
Angående de du länkar, de är inte speciellt bra saker. kommer ju dunka men inte skaka några byxben etc. jag skulle satsat på lite dyrare saker direkt, märkes prylar som ändå är från de billigare serierna tex.
Har tyvär inga bilder kvar sen de vi byggde, men vi hade 2grr 8"are bakom ryggen, lät jevligt bra, men skaru ha lite mer djupbas mm så satsa iaf på minst 10".