2942
Sök

Knäckande kommentarer

20 Inlägg
12 maj 2007
Masaru skrev:
Norde skrev:
Snygga tänder, kan man få dom i vitt också?

hahahhahaha skrattar så att magen vrider sig asså...

Va skrattar du för har du fått nya tänder:lol:

392 Inlägg
13 maj 2007
Du är en faderlös bög, född av en slyna som önskar att hon gjorde abort, och resultatet blev du, världens enda levande abort.

mad

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

26 Inlägg
15 maj 2007
Man ska gå till en snygg smal tjej och fråga

-Vill du följa med mig hem?
Tjejen- Nej det vill jag inte!!!!!
-Fan jag har alltid velat ligga med tjocka fula tjejer.

Har aldrig själv gjort det känns ganska takigt smile

I dont belive in shit until shit happens

Meister
6 763 Inlägg
15 maj 2007
Du måste ståt sist i kön när vår herre delade ut hjärnor.

Här kommer två som kan va bra när man ska snickar:

Du får slå så hårt du vill så länge du slår dig själv på fingrarna.

Passa på att slå hårt när du för en gångs skull träffar spiken

76 Inlägg
15 maj 2007
Inte en knäckande komentar, men de skapar en komisk tankeställare, vilket kan lugna ner stämningen lite smile
Till exempel...

Kurt Ohlsson intervjuade Patrik Sjöberg, och fråga: Men Patrik, vi vet la att du hoppar högt! Men hur brett hoppar du? big_smile

9 Inlägg
15 maj 2007
En som trodde han var cool....

- Passa dig!! vet du vem jag är ?!?

- Nej borde jag veta det? men jag kan fråga din kompis..!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 maj 2007
Era "knäckande" kommentarer är mest pinsamma. Tyvärr. Säkert utmärkta om man vill få igång bråk på nån skabbig lapplandskrog eller liknande, men jag tvivlar på att någon verkligen blir knäckt.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 maj 2007
Hos han var de inte skottat ändå fram.

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

44 Inlägg
16 maj 2007
om du ser nön sitta å bryta sig eller något kan du ju fråga han om han har ätit Brytjärn te frukost och kliat sig i rawa me taggtråd.. sa den tidigar idag han sa då inget på en stund.. men va han sa till mig sen ska vi inte dra upp xD
Senast redigerat av __bazze_ (16 maj 2007)

i 300Km/h hör ingen dig skirka!

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
16 maj 2007
terazzi skrev:
denna är också ganska taskig, din mamma är som en affär som har öppet 24/7.. man kan komma in och ut hela tiden ^^ hahah

kolla på "Yo Mama" på MTV, där är det massa bra "din mamma skämt" big_smile

Vilket jävla drag :)

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
16 maj 2007
en kompis brukar köra med "bara för  att dina föräldrar är bröder"
och det brukar täppa till truten en stund...

Vilket jävla drag :)

44 Inlägg
16 maj 2007
hehe kom på en till.... "Vem av dinna pappor är din mamma?"
Senast redigerat av __bazze_ (16 maj 2007)

i 300Km/h hör ingen dig skirka!

2 014 Inlägg
17 maj 2007
Två stycken som man har hävt ut sig, men som tur är till folk man känner och som tagit det på rätt sätt:

"Du är ju lika dum som ett hål i botten på en hink!"

"Håller du inte käft snart drar jag rövhålet över skallen på dig så att du ser ut som en trött munk vid midnatt!"

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

FreddeK
17 maj 2007
Din mamma är din pappas åsna!

Bärs!
3 456 Inlägg
17 maj 2007
pUs skrev:
Era "knäckande" kommentarer är mest pinsamma. Tyvärr. Säkert utmärkta om man vill få igång bråk på nån skabbig lapplandskrog eller liknande, men jag tvivlar på att någon verkligen blir knäckt.

sant...

Garaget.org peakade 2008.

FreddeK
17 maj 2007
Aga_Diff skrev:
pUs skrev:

sant...

men pus lägg någe knäckande då...lol

Du med aga_diff---lägg något knäckande och visa var skåpet ska stå!

Herr
1 722 Inlägg
17 maj 2007
Denna äger "Du är så ful så det ser ut som nån satt eld på dej, sen försökt släcka dej med en yxa" hahahaah big_smileD:D

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Bärs!
3 456 Inlägg
17 maj 2007
Freddeponken skrev:
Aga_Diff skrev:
pUs skrev:

sant...

nejnej förfaan, det lämmnar jag till pUs!

Garaget.org peakade 2008.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 maj 2007
Freddeponken skrev:
Aga_Diff skrev:
pUs skrev:

sant...

Tjaa.. vetefan vad det skulle vara. Riktigt "knäckande" grejer kan man inte häva ur sig till nån random-människa som man inte känner. Det kan lika gärna få motsatt effekt. T.ex nån som ser allmänt trashig ut behöver ju faktiskt inte bo i en husvagn. Det kan lika gärna vara så att det bara råkar vara snubbens  klädstil, och att vederbörande faktiskt drar in en jävla massa cash i nån högt uppsatt position. I ett sånt läge blir det bara pinsamt om nån försöker vara 'knäckande' genom att antyda att du var mig minsann en tragisk filur på samhällets botten osv..

Knäckande blir det ju egentligen bara om man känner till lite mer eller mindre pinsamma detaljer om personen som man vet är jävligt känsliga. Drar man upp sånt är man knäckande samt elak på riktigt.

Men det gränsar också till idiotiskt lantligt nu-ska-vi-ut-och-slåss-beteende, jag överlämnar med glädje sånt till övrig pöbel.. wink

Sök