vilken jävla morgon. börjar med att man är lite sen till jobbet. sen när man är på väg till jobbet och ligger i kö på nynäsvägen ungefär vid globen så blir man påkörd av en lastbil!!!!
det här hände: jag ligger i mittenfilen och kör lungt och fint flyter på ganska bra. trafiken har precis börjat lätta lite. det rullar väll i 50km/h iaf. jag har en lastbil snett bakom hans främfre kofångare är i höjd med min bakdörr på förarsidan. helt plötsligt får han för sig att byta fil... han slår på blinkers samtidigt som han viker av och kör in i min bil. hela bakdörren och bakskärmen är intryckta och listerna hänger lite löst! men men. iaf. vi stannar lite längre fram och skriver papper och så. kommer upp till jobbet och inspekterar lite mer noga vilka skador som blivit. sen kommer jag på att jag har papper för skadeanmälan i handskfacket. men då har det gått i baklås och jag får inte upp det!!!
fan lider me dig inge rolig dag med andra ord, själv har ja nyss vaknat så de har ej hänt så mycket än,, men kommer säkert, däremot förra veckan kunde ja legat på sjukan, men dock inte via bil utan en hästjävel,,
fan lider me dig inge rolig dag med andra ord, själv har ja nyss vaknat så de har ej hänt så mycket än,, men kommer säkert, däremot förra veckan kunde ja legat på sjukan, men dock inte via bil utan en hästjävel,,