2491
Sök

Måndag Morgon

AUTOEXPERTEN I NACKA
77 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
vilken jävla morgon. börjar med att man är lite sen till jobbet. sen när man är på väg till jobbet och ligger i kö på nynäsvägen ungefär vid globen så blir man påkörd av en lastbil!!!!

det här hände:
jag ligger i mittenfilen och kör lungt och fint flyter på ganska bra. trafiken har precis börjat lätta lite. det rullar väll i 50km/h iaf.
jag har en lastbil snett bakom hans främfre kofångare är i höjd med min bakdörr på förarsidan.
helt plötsligt får han för sig att byta fil...
han slår på blinkers samtidigt som han viker av och kör in i min bil.
hela bakdörren och bakskärmen är intryckta och listerna hänger lite löst!
men men. iaf.
vi stannar lite längre fram och skriver papper och så. kommer upp till jobbet och inspekterar lite mer noga vilka skador som blivit.
sen kommer jag på att jag har papper för skadeanmälan i handskfacket.
men då har det gått i baklås och jag får inte upp det!!!

sen var min dag förstörd!!!

någon mer som har en lika bra måndag som jag?

351 Inlägg
14 maj 2007
fan lider me dig inge rolig dag med andra ord, själv har ja nyss vaknat så de har ej hänt så mycket än,, men kommer säkert, däremot förra veckan kunde ja legat på sjukan, men dock inte via bil utan en hästjävel,,

Våga Köra Sänkt

AUTOEXPERTEN I NACKA
77 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
740tjejen skrev:
fan lider me dig inge rolig dag med andra ord, själv har ja nyss vaknat så de har ej hänt så mycket än,, men kommer säkert, däremot förra veckan kunde ja legat på sjukan, men dock inte via bil utan en hästjävel,,

jasså. det var värst. vad hände förra veckan då?

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
14 maj 2007
En sån jävla dag då precis allt ska gå åt helvete..:_/

V8 - 4 Life

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 maj 2007
själv är man arbetslös. känns som det inte kan hända så mycket när man bara går omkring hemma.

351 Inlägg
14 maj 2007
ne hovslagarn va ut så vi skulle verka hovarna, å hästen stegrar sig hadde ja inte höllt upp armen hadde ja fått två hovar i huvudet,

Våga Köra Sänkt

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
15 maj 2007
740tjejen skrev:
ne hovslagarn va ut så vi skulle verka hovarna, å hästen stegrar sig hadde ja inte höllt upp armen hadde ja fått två hovar i huvudet,

Öh, va?
Senast redigerat av Owzer (15 maj 2007)

320 Inlägg
15 maj 2007
ja om du läser fick hon förmodligen dubbel-kick flipp big_smile
av en hästjäkel.

lyckligtvis på armen istället för huvet som hon skyddade....

åter till ämnet (bilar tack)

Leg. Spådam
816 Inlägg
15 maj 2007
FanGus skrev:
någon mer som har en lika bra måndag som jag?

Errol skrev:
åter till ämnet (bilar tack)

Vem sa att denna tråden bara handlade om bilar?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

9 108 Inlägg
16 maj 2007
blabla, låser denna med hänvisning till diverse regler om chatt och rubriksanvisningar.

MerClone: Allmänt: Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Sök