1984
Sök

Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
19 januari 2010
#501
KHRacing skrev:
Thunderbird88 skrev:
Ja men då kan du vara så snäll för mig att berätta varför alla riktiga tävlingsbilar är
bakhjulsdrivna och inte framhjulsdrivna!
Definiera en RIKTIG tävlingsbil ?
hahah lol satt just och tänkte samma sak... roligt hur insnöade en del är wink
Senast redigerat av AcesHigh666 (19 januari 2010)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
19 januari 2010
#502
AcesHigh666 skrev:
KHRacing skrev:
Thunderbird88 skrev:
Ja men då kan du vara så snäll för mig att berätta varför alla riktiga tävlingsbilar är
bakhjulsdrivna och inte framhjulsdrivna!
Definiera en RIKTIG tävlingsbil ?
hahah lol satt just och tänkte samma sak... roligt hur insnöade en del är wink
Riktig tävlingsbil=bakhjulsdriven bil. Förstår ni väl, Volvo 240, en SEC-Merca osv. En sketen Civic Type-R, Mini Cooper eller liknande FWD har ju ingen chans wink
Senast redigerat av Rquired (19 januari 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

183 Inlägg
19 januari 2010
#503
-Turbokonvertera mazda 626 v6 i helgen men tog bort det för det bara spann! hmmmmm
-Har alltid en turbo i bakluckan som jag sätter dit om det blir race! hmmmmmm
-(Vw Caddy bluddrar) -den går inte bra,  den fyrtaktar! hmmmmm no shit
-(cioa moped går dåligt) hoppar av, tittar på motorn å säger: - den går nog bara på en cylinder!? hmmmmmmmm
Senast redigerat av David_FT (19 januari 2010)

183 Inlägg
19 januari 2010
#504
Nicklas-med-ck skrev:
"Jag har en sån där fast Audi."  *Pekar på en Mercedes E-klass*
ouuhh shit, vet inte men tror det var en tjej som sa det? smile

194 Inlägg
19 januari 2010
#505
David_FT skrev:
-Turbokonvertera mazda 626 v6 i helgen men tog bort det för det bara spann! hmmmmm
-Har alltid en turbo i bakluckan som jag sätter dit om det blir race! hmmmmmm
-(Vw Caddy bluddrar) -den går inte bra,  den fyrtaktar! hmmmmm no shit
-(cioa moped går dåligt) hoppar av, tittar på motorn å säger: - den går nog bara på en cylinder!? hmmmmmmmm
Hahahaha, va är det för retards du känner!? lol


The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
19 januari 2010
#506
Crl skrev:
David_FT skrev:
-Turbokonvertera mazda 626 v6 i helgen men tog bort det för det bara spann! hmmmmm
-Har alltid en turbo i bakluckan som jag sätter dit om det blir race! hmmmmmm
-(Vw Caddy bluddrar) -den går inte bra,  den fyrtaktar! hmmmmm no shit
-(cioa moped går dåligt) hoppar av, tittar på motorn å säger: - den går nog bara på en cylinder!? hmmmmmmmm
Hahahaha, va är det för retards du känner!? lol
tänkte likadant! lol

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

38 Inlägg
20 januari 2010
#507
En kompis påstog att hans 740 epa med 200hk drog en camaro med 900hk utan att hålla fullt xD


250 Inlägg
20 januari 2010
#508
Va i mitt första år i gymnasiet (jag gick el och hade en kompis som gick fordon) Jag hade en lektion i samma hus som fordonseleverna höll till o så kom min dåvarande kompis med sin gamla yamaha dt körandes.
Kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på det eller vad som sas men han påpekade iaf att cylindern var en "kylgrej" och att kolven gick i sidledes nere i växellådan tongue Jag försökte få honom att förstå att han hade helt fel genom att förklara men han var helt övertygad om att jag stog o ljög för honom. tillslut kom en lärare förbi som bekräftade mina förklaringar smile

Volkswagen - Das Auto

Beslutsångest.
322 Inlägg
20 januari 2010
#509
En tant var in på jobbet och skulle lufta däcken. Jag sa då att trycket var 2,2 så det var inga problem. ''Men herregud, det ska vara 2,3 i dom här däcken.'' Jag sa då att du känner nog ingen skillnad. ''Jaså du, då vet jag vart jag ringer när jag kört av vägen!'' Helt seriös och pissed var hon...

189 Inlägg
20 januari 2010
#510
Har en polar som köpte en skoter som ägaren före han hade fått för sig att borra, dock av någon anledning så hade han bara borrat en cylinder. Skar ganksa hårt inte långt efter inköpet som ni kan förstå.

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson

4 506 Inlägg
21 januari 2010
#511
C-son skrev:
Saecken skrev:
En kompis påstog att hans 740 epa med 200hk drog en camaro med 900hk utan att hålla fullt xD
Men de kan ja tro på.. om camaron hade full patte när dom starta å svängde fullt höger big_smile
Sådant kan ju inte tas seriöst, Så antingen är det du som är dum som gick på det eller så var han förståndshandikappad.

Kan du andas kan du dö.

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
24 mars 2010
#512
Min före detta granne måste vara den största idioten norr om Australien.
Vi stod och snackade med en Impeza (åkte med min granne den kvällen) Och imprezan hade väl 4-500 hk nånting och då säger grannen -ähh jag dra dig som ingenting jag har 950 hk (En slutkörd Volvo 244GL/T) och han i imprezan frågade hur fan kan du ha det utan turbo ? -grannen - jag har dubbla turbosar inbyggda i blocket.

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
25 mars 2010
#513
Larschon skrev:
En tant var in på jobbet och skulle lufta däcken. Jag sa då att trycket var 2,2 så det var inga problem. ''Men herregud, det ska vara 2,3 i dom här däcken.'' Jag sa då att du känner nog ingen skillnad. ''Jaså du, då vet jag vart jag ringer när jag kört av vägen!'' Helt seriös och pissed var hon...
Alltså. Tanter är fan inte att leka med ibland. Så jävla komiskt. Är sånt där som ett gäng puckos här omkring skulle kunna säga också. Fan, sånt där får man väl för i helvete lära sig när man tar körkort? 0,1 gör knappast någon genomradikal skillnad....


1 482 Inlägg
25 mars 2010
#514
En sommardag när jag o farsan lufta mustangen efter lite mods så gick den varm i stan ( mycket trafik + evenemang ) så vi fick ställa oss till kanten och vänta en timma.

När vi sitter och snackar skit så kommer en snubbe och börjar gnälla på bilen..

Han: Du , Du har ju 2 pipor ibak, mustanger ska ju bara ha en!
Far: Ja om dom har raka sexor brukar dom ha en, men denna har V8a så den ska ha 2.
Han: Sluta driva nu, Mustang tillverkades aldrig med V8or.
Far: Bäst du åker hem och läser på lite.

Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, när han åkt så satt vi o garva i 10 min säkert.

Sen när vi tog en fika engång så kom en snubbe o sa: Snygg impala..

När jag nyligen hade skaffat min Bmw 540 så sa en på jobbet:
Vafan sitter det för motor i dendär?
En v8a svara jag.
Ofan, cheva eller?
Nää Bmw V8
Va?! gör bmw v8or?!

Suck....

BLT Service
Theracords Music Label

3 259 Inlägg
25 mars 2010
#515
Det är ju så mycket dumt man har hört genom åren men man kan ju inte minnas allt, nåt jag däremot kommer ihåg är vad en kompis till mig sa(efter att han gått fordon i två år)

Jag kommer inkörandes med min Volvo 240 till OK macken i byn och ställer mig vid pumpen för att tanka, då kommer kompisen körandes i sin bil och parkerar bakom mig, kliver ur bilen och går fram till mig och säger förvånat:
-Är inte det här en diesel?!?!
-Nej det är en bensinare, svarar jag!
Kompisen säger:
-Jaha, jag som tyckte det stog DL på bakluckan!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

(Han trodde alltså att DL var förkortning på diesel)

Har garvat i många år åt det där!big_smile

MVH/Jon
Senast redigerat av JonR (25 mars 2010)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Försöker iaf
12 817 Inlägg
25 mars 2010
#516
BunnA skrev:
Min före detta granne måste vara den största idioten norr om Australien.
Vi stod och snackade med en Impeza (åkte med min granne den kvällen) Och imprezan hade väl 4-500 hk nånting och då säger grannen -ähh jag dra dig som ingenting jag har 950 hk (En slutkörd Volvo 244GL/T) och han i imprezan frågade hur fan kan du ha det utan turbo ? -grannen - jag har dubbla turbosar inbyggda i blocket.
Är inte ni också lite dumma som står och pratar med en bil? wink



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
25 mars 2010
#517
te_wik skrev:
BunnA skrev:
Min före detta granne måste vara den största idioten norr om Australien.
Vi stod och snackade med en Impeza (åkte med min granne den kvällen) Och imprezan hade väl 4-500 hk nånting och då säger grannen -ähh jag dra dig som ingenting jag har 950 hk (En slutkörd Volvo 244GL/T) och han i imprezan frågade hur fan kan du ha det utan turbo ? -grannen - jag har dubbla turbosar inbyggda i blocket.
Är inte ni också lite dumma som står och pratar med en bil? wink



Mvh Tommy
+1


The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
25 mars 2010
#518
te_wik skrev:
BunnA skrev:
Min före detta granne måste vara den största idioten norr om Australien.
Vi stod och snackade med en Impeza (åkte med min granne den kvällen) Och imprezan hade väl 4-500 hk nånting och då säger grannen -ähh jag dra dig som ingenting jag har 950 hk (En slutkörd Volvo 244GL/T) och han i imprezan frågade hur fan kan du ha det utan turbo ? -grannen - jag har dubbla turbosar inbyggda i blocket.
Är inte ni också lite dumma som står och pratar med en bil? wink



Mvh Tommy
Tack för en klockren kommentar såhär på kvällen... visste inte vad jag skulle ta vägen när jag läste det där lol

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Försöker iaf
12 817 Inlägg
26 mars 2010
#519
AcesHigh666 skrev:
te_wik skrev:
BunnA skrev:
Min före detta granne måste vara den största idioten norr om Australien.
Vi stod och snackade med en Impeza (åkte med min granne den kvällen) Och imprezan hade väl 4-500 hk nånting och då säger grannen -ähh jag dra dig som ingenting jag har 950 hk (En slutkörd Volvo 244GL/T) och han i imprezan frågade hur fan kan du ha det utan turbo ? -grannen - jag har dubbla turbosar inbyggda i blocket.
Är inte ni också lite dumma som står och pratar med en bil? wink



Mvh Tommy
Tack för en klockren kommentar såhär på kvällen... visste inte vad jag skulle ta vägen när jag läste det där lol
hihi tongue



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

24 Inlägg
4 juni 2011
#520
jag skulle sälja en 740 en gång och han som jag sålde den till skröt som fan om hans 740 16v, Han hade tydligen bytt btr:en och kam i den och fått över 300 hk i den. Sen hade han även kört ifrån polisen i fullt hjulspinn med en saab 900 dieselturbo tongue



Sök