Kol grill e gött men osmidigt. El grillen blir det alldrig bra i. Fan va den förstör maten. Gasol grillen är kungen lätt att hantera eld direkt och man kan ställa in lågan. Så med mina Relativt stora grillnings erfarenheter så säger jag Gasol.
Kol grill e gött men osmidigt. El grillen blir det alldrig bra i. Fan va den förstör maten. Gasol grillen är kungen lätt att hantera eld direkt och man kan ställa in lågan. Så med mina Relativt stora grillnings erfarenheter så säger jag Gasol.
Gasol är smidigt men har du testat att undersöka smaken mellan de och kol, ganska stor skillnad.. grejen är att du grillar under en gasol låga, hur smakar gasol då? kol då grillar man under en fin glöd bädd av kol som ger en helt annan smak.. jag e kock och man använder ju inte kol heller på resturanger så gasol e klart smidigare men som sagt för att de ska bli bäst använd kol...
Hej Aldrig provat gasol men de e säkert bra. El är ungefär som att steka fast med spisen ute... Kol, ger trevlig röksmak och alltid samma nöje att se sina mindre nyktra vänner tända den...