3153
Sök

Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

Busdriver
389 Inlägg
22 maj 2007
Jag gick i samma klass, på en eftergymnasial utbildning, med en snubbe på 19år som va helt tappad. Det finns så sjukt mycket korkat att berätta så jag vet knappt vart jag ska börja men...

En dag berättade killen att han höll på att tanka hem en film på DC(som jag fick förklara ungefär 100ggr hur det fungerade) och att vi kunde väl kolla på den ikväll, javisst sa jag å två andra klasspolare. Vi skaffade chips och läsk och grejer och gick å knackade på hos killen lite senare på kvällen.
När killen öppnade så sa han skamset "vi kan inte kolla på filmen", när vi då frågade varför fick vi följande till svar "jo jag skulle kolla att filmen funkade och när jag startade igång filmen stod det FBI WARNING, och att det var OLAGLIGT!, så jag tog bort den"... "no shit! hela din mp3samling då? ska du ta bort den nu också?" då blev han helt vit i ansiktet och visste inte vart han skulle ta vägen. Innan han verkligen deletade sina mp3 så förklarade vi för karln att inget kommer att hända.

En annan gång så satt vi och diskuterade i bilen om olika smärtsamma minnen, då killen avbröt och utbrast "en gång när jag va å bajsade så hade jag så mycket hår i arselet så det hade tvinnat ihop sig och stoppade bajset!, och jag fick be min mamma att klippa med sax" då höll vi på att explodera av skratt! då sa han "ja men jag frågade ju henne av rent medicinska skäl" det var fan nära att jag kvävdes av skratt innan jag frågade hur gammal han va när det hände och han svarar "det var väl 2år sen kanske" då gick det liksom inget mera, så otroligt bizarrt!

samma kille behövde skjutsas mellan skolan och studentlägenheten 3-4ggr för att han inte skulle cykla vilse pga att han totalt saknade lokalsinne.

Vi lyckades även klistra fast 1 helt paket dambindor på hans rygg på en fest, utan att han märkte något.

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 maj 2007
Aerodynamik skrev:
Finns en likadan tråd typ.

Men känner en volvo-raggar som tror Volvo 740 Turbo drar vilken Skyline som helst. Original.

Joo, visst.

delvis har volvo-raggaren rätt. en skyline drar mycket soppa pch en volvo 740 lite mindre. så när skylinen får soppatorsk ja då åker ju volvon förbi

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

7 120 Inlägg
22 maj 2007
ironhead skrev:
Aerodynamik skrev:
Finns en likadan tråd typ.

Men känner en volvo-raggar som tror Volvo 740 Turbo drar vilken Skyline som helst. Original.

Joo, visst.

delvis har volvo-raggaren rätt. en skyline drar mycket soppa pch en volvo 740 lite mindre. så när skylinen får soppatorsk ja då åker ju volvon förbi

Inte om Skylinen kör lika lugnt som volvon.

Dessutom menade han snabbhet, inte vilken som dricker minst bensin tongue
Senast redigerat av Aerodynamik (22 maj 2007)

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 maj 2007
Matuniz skrev:
Kettunen skrev:
En tjejpolare - Hej jag vill beställa en kebabpizza utan kebab  HAHAH big_smilebig_smilebig_smile Mobbar henne än idag för det. Detta sa hon för ca 2 år sen tongue

min kompis köpte en kebabpizza men skrapade bort kebaben istället roll

mobbar honom fortfarande smile

vilken nöt asså varför beställa en kebabpizza om nu ska skrapa av kebaben

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

7 120 Inlägg
22 maj 2007
Edman skrev:
Jag gick i samma klass, på en eftergymnasial utbildning, med en snubbe på 19år som va helt tappad. Det finns så sjukt mycket korkat att berätta så jag vet knappt vart jag ska börja men...

En dag berättade killen att han höll på att tanka hem en film på DC(som jag fick förklara ungefär 100ggr hur det fungerade) och att vi kunde väl kolla på den ikväll, javisst sa jag å två andra klasspolare. Vi skaffade chips och läsk och grejer och gick å knackade på hos killen lite senare på kvällen.
När killen öppnade så sa han skamset "vi kan inte kolla på filmen", när vi då frågade varför fick vi följande till svar "jo jag skulle kolla att filmen funkade och när jag startade igång filmen stod det FBI WARNING, och att det var OLAGLIGT!, så jag tog bort den"... "no shit! hela din mp3samling då? ska du ta bort den nu också?" då blev han helt vit i ansiktet och visste inte vart han skulle ta vägen. Innan han verkligen deletade sina mp3 så förklarade vi för karln att inget kommer att hända.

En annan gång så satt vi och diskuterade i bilen om olika smärtsamma minnen, då killen avbröt och utbrast "en gång när jag va å bajsade så hade jag så mycket hår i arselet så det hade tvinnat ihop sig och stoppade bajset!, och jag fick be min mamma att klippa med sax" då höll vi på att explodera av skratt! då sa han "ja men jag frågade ju henne av rent medicinska skäl" det var fan nära att jag kvävdes av skratt innan jag frågade hur gammal han va när det hände och han svarar "det var väl 2år sen kanske" då gick det liksom inget mera, så otroligt bizarrt!

samma kille behövde skjutsas mellan skolan och studentlägenheten 3-4ggr för att han inte skulle cykla vilse pga att han totalt saknade lokalsinne.

Vi lyckades även klistra fast 1 helt paket dambindor på hans rygg på en fest, utan att han märkte något.

HAHHAHA!! Skön kille! lol

Senator
323 Inlägg
22 maj 2007
måste nog va när en poolare påstod att v4 och 2-takt va samma sak! haha

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
22 maj 2007
finns mkt roliga mäniskor här ute:D haha grymt roliga historier

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

4 506 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
dr_weber skrev:

han måste ha blandat ihop det med Saab modellen V4, som visserligen inte har två takt. men Saab 95 har det och dom ser lika ut utvändigt. Så kan det vara om jag kan min bilhistoria rätt. Vill inte ha några frågor om Saab då jag hatar skiten, och vill inte att ni ska tro att jag gillar saab för som sagt så är det inte min grej. Volvo ska det vara om man ska köra Svenskt!
Senast redigerat av _Wallis_ (22 maj 2007)

Kan du andas kan du dö.

Lidhultare.
325 Inlägg
22 maj 2007
jag är inte nån stjärna heller:P

sa en gång när jag o en polare o hans morsa skulle beställa genom mcdriven på mcdonalds "chicken mgnuggets 9 bitar, menyn. - vad ska du ha för sås? jag: vitlök, nej jag menar garlic." tongue

-Twiajävlen-

385 Inlägg
22 maj 2007
För många år sedan när DVD var relativt nytt så hade jag och min dåvarande flickvän en mysig filmkväll... När filmen var slut så bad jag henne ta ut filmen och stoppa den i fordralet...

Då säger hon "men ska vi inte spola tillbaka filmen?" tongue

Inte lätt med ny teknik..

Till och med min mamma försöker svara i fjärrkontrollerna när det ringer lol
Senast redigerat av evilmaster (22 maj 2007)

Kettunen
22 maj 2007
_Wallis_ skrev:
dr_weber skrev:

han måste ha blandat ihop det med Saab modellen V4, som visserligen inte har två takt. men Saab 95 har det och dom ser lika ut utvändigt. Så kan det vara om jag kan min bilhistoria rätt. Vill inte ha några frågor om Saab då jag hatar skiten, och vill inte att ni ska tro att jag gillar saab för som sagt så är det inte min grej. Volvo ska det vara om man ska köra Svenskt!

Gör som Ford. Köp Volvo tongue

Volvo - Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor big_smile

Knegare
302 Inlägg
22 maj 2007
evilmaster skrev:
För många år sedan när DVD var relativt nytt så hade jag och min dåvarande flickvän en mysig filmkväll... När filmen var slut så bad jag henne ta ut filmen och stoppa den i fordralet...

Då säger hon "men ska vi inte spola tillbaka filmen?" tongue

Inte lätt med ny teknik..

Till och med min mamma försöker svara i fjärrkontrollerna när det ringer lol

haha! smile
den där försöker man lura folk på än idag, alltid efter en DVD film så frågar jag ska du inte spola tillbaka filmen. lika kul varje gång nån går på det..! smile

Poon
Love the sound...

30 Inlägg
22 maj 2007
inget påstående men.... jag pratade i telefon med en kompis idag...
"ja men han har rost i, va faan heter de där man har över motorn fram på bilen???" *ops* big_smile

//Bizi

4 506 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
haha ja den var bra!

Kan du andas kan du dö.

362 Inlägg
22 maj 2007
lurade i en polare en gång att om du vänder på hörlurarna så att vänster lur sitter på höger öra osv så hör du låten baklänges... hon gick länge och funderade över det.. hehe

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

President över Brinkland
465 Inlägg
22 maj 2007
ett annat dumt påstående är att en av mina polare med en tvärslut 850 turbo på står att den drar en bmw m5.lol

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Reparatör
630 Inlägg
22 maj 2007
en som jobba hos mig för många år sedan ..han och en polare hade stoppat i en scania V8 i en saab v4 . passa nästan perfekt med orginal lådan faktiskt sa han .. Ja saabens låda alltså + en annan bonus va att det knappt syntes utanpå på bilen att dom stoppat i den .....  jooo tjhoo .. lol

396 Inlägg
22 maj 2007
mektrollet skrev:
en som jobba hos mig för många år sedan ..han och en polare hade stoppat i en scania V8 i en saab v4 . passa nästan perfekt med orginal lådan faktiskt sa han .. Ja saabens låda alltså + en annan bonus va att det knappt syntes utanpå på bilen att dom stoppat i den .....  jooo tjhoo .. lol

jomentjena:P

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
22 maj 2007
Min ena tjejkompis är snällt sagt lite väl trög ibland.

för å ta ett exempel.

Hon: Jag är duktig på korsord nu
Jag: Haha.. sitter du verkligen å löser korsord varje dag?
Hon: Jaa.. smile
Jag: ...bokstaven efter K ?
Hon: M

Jag: HAHAHAHAHAHA!!!!
Hon: vadå?

Move Your Mind
164 Inlägg
22 maj 2007
_Wallis_ skrev:
dr_weber skrev:

Ska tilläggas att tidiga Saab 96 V4 ser exakt likadana ut som tvåtaktar 96or... Saab 96 från -67 och -68 kunde fås med tvåtaktaren eller med den "nya" V4:an (fordmotor för övrigt). -68 hann dock tiden ifatt tvåtaktaren och den försvann från modellprogrammet eftersom den inte var populär längre. Men vilket ljud där e i tvåtaktarna!!! big_smile
Ska man köra svenskt ska det vara SAAB! wink

http://www.youtube.com/watch?v=1lJQzrWprQE tongue

http://www.youtube.com/watch?v=dXVRdSbKDT8 big_smile
Senast redigerat av herrsiba (22 maj 2007)

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

Sök