Edman skrev:
Jag gick i samma klass, på en eftergymnasial utbildning, med en snubbe på 19år som va helt tappad. Det finns så sjukt mycket korkat att berätta så jag vet knappt vart jag ska börja men...
En dag berättade killen att han höll på att tanka hem en film på DC(som jag fick förklara ungefär 100ggr hur det fungerade) och att vi kunde väl kolla på den ikväll, javisst sa jag å två andra klasspolare. Vi skaffade chips och läsk och grejer och gick å knackade på hos killen lite senare på kvällen.
När killen öppnade så sa han skamset "vi kan inte kolla på filmen", när vi då frågade varför fick vi följande till svar "jo jag skulle kolla att filmen funkade och när jag startade igång filmen stod det FBI WARNING, och att det var OLAGLIGT!, så jag tog bort den"... "no shit! hela din mp3samling då? ska du ta bort den nu också?" då blev han helt vit i ansiktet och visste inte vart han skulle ta vägen. Innan han verkligen deletade sina mp3 så förklarade vi för karln att inget kommer att hända.
En annan gång så satt vi och diskuterade i bilen om olika smärtsamma minnen, då killen avbröt och utbrast "en gång när jag va å bajsade så hade jag så mycket hår i arselet så det hade tvinnat ihop sig och stoppade bajset!, och jag fick be min mamma att klippa med sax" då höll vi på att explodera av skratt! då sa han "ja men jag frågade ju henne av rent medicinska skäl" det var fan nära att jag kvävdes av skratt innan jag frågade hur gammal han va när det hände och han svarar "det var väl 2år sen kanske" då gick det liksom inget mera, så otroligt bizarrt!
samma kille behövde skjutsas mellan skolan och studentlägenheten 3-4ggr för att han inte skulle cykla vilse pga att han totalt saknade lokalsinne.
Vi lyckades även klistra fast 1 helt paket dambindor på hans rygg på en fest, utan att han märkte något.