får nog säga inlagd sill. fi faen sicken skit. En annan hemsk upplevelse är ju när man tar fel ölburk på fyllan och får den med alla goa fimpar i. MADDA FAKKA d e vidrigt!!
klart fan man ska kebabsås på en kebabpizza ju och även vitlökssås
man ska inte ha kebab på pizza alls. det har aldrig varit tanken!!!!
Kebabpizza e ju ffs bästa sortens pizza som finns!1!!11one-one-eleven!!
Och vad är kebaben utan såsen ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
plankstek och potatismos som jag beställde vid en finresturang i Sthlm (på djurgården fall jag minns rätt?) som hette/heter "Gott Hem". Jag och min familj var där och firade något..
Visst såg maten helt OK ut men fan.. steken var hård och seg, plus inge smak förutom den sås som var på! Sen potatismosen, pjuuh, mådde illa efter första svepet. Den hade lite småknaprig yta medans insidan var helt mosig som det ska vara.. men smaken vart riktigt vidrig!! kan inte beskriva smaken!
glömmer aldrig den dagen och sen dess har jag kallat stället för "Äckel Hem"
förmodligen det absolut vidrigaste jag har ätit år nog en köttsoppa som man fick i lågstadiet som hette 'Pokémonsoppa' fy fan mår illa av bara tanken. skulle inte förvåna mig om det verkligen var en styckad pokemon i den >.<
dock älskar jag surströmming, blodpudding, ärtsoppa och liknande. det godaste jag nånsin har ätit är nog Grillad val som en isländare kom och bjöd på för många herrans år sen.
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
köpte soppa på burk, fy va den vidrigaste soppan här hemma på coop, för 10kr de tjänar på alla de burkar än de tycker om den chiten de vidrigaste bara slängt i någo, så köp inte om de står tom yom, borde säga till de,,,hehe,
Sillgratäng, janssons frestelse, frestar mig inte mkt, kåldolmar, lever, hamburgare läng E18 - köttet kunde man inte tugga och en mkt ohygienisk stop&go!