3862
Sök

det värsta du har ätit

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
börjar med att det värsta jag har ätit är pelles pizza. den smakar plast. och det andra är chips med vinäger och oljesmak totalt oätbart

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 353 Inlägg
23 maj 2007
Det värsta måste nog faktiskt vara surströmming, eller Fullkornspizza med musslor på tongue

There's no replacement for displacement

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
surströmming luktar ju fan ju

1 079 Inlägg
23 maj 2007
Surtrömming eller lever jag kan inte med det. Men vinnaren är Klas Kalaspudding, en äcklig gratängsörja med korv, mos och någon gegga som varit sallad/grönsaker. Blev serverat i skolan, kommer ihåg man tänkte "åh korv och mos det är ju gott" men när jag tog en tugga och fick kväljningar alltså jag ryser än idag. Man undrar ju vad det är för nåt i det, för man måste ha magiska egenskaper för att få mos och korv att smaka så illa. Bara skolpersonalen vet nog vad det är i om de nu ens har koll på det själva.
Senast redigerat av Madhouse (23 maj 2007)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

1 643 Inlägg
23 maj 2007
på min förra skola fick vi "Kalles mumsiga låda" vilket innebar kokt potatis och kokt korv med kalles kaviar på

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
ja skolmaten är ju inte den bästa.fick nå jädra korv och nå slags sörja såg ut som pölsa. men  smaka 100 gånger värre än det hehe. och matpersonalen kunde inte förstå varför vi slängde maten hehe. alla elever slängde i väg maten

23 maj 2007
Munkis skrev:
på min förra skola fick vi "Kalles mumsiga låda" vilket innebar kokt potatis och kokt korv med kalles kaviar på

usch usch usch, fan va äckligt det låter

* Voff voff *
10 736 Inlägg
23 maj 2007
Lutfisk...

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

1 079 Inlägg
23 maj 2007
ironhead skrev:
ja skolmaten är ju inte den bästa.fick nå jädra korv och nå slags sörja såg ut som pölsa. men  smaka 100 gånger värre än det hehe. och matpersonalen kunde inte förstå varför vi slängde maten hehe. alla elever slängde i väg maten

Det var nog samma sak som klas kalaspudding, kommer ihåg en klasskompis frågade kökspersonalen "vad fan är det här, kattlåda? det smakar ju skit"
Senast redigerat av Madhouse (23 maj 2007)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Madhouse skrev:
ironhead skrev:

Det var nog samma sak som klas kalaspudding, kommer ihåg en klasskompis frågade kökspersonalen "vad fan är det här, kattlåda? det smakar ju skit"

hehe stackars klas hans kalaspudding är fan inte god

Smålänning
7 887 Inlägg
23 maj 2007
Skolans alla fiskrätter.

Skolan måste vara dom enda i världen som kan göra god mat äcklig.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Skolans alla fiskrätter.

Skolan måste vara dom enda i världen som kan göra god mat äcklig.

håller fan med ofta på senare  tid i plugget så gick man ju till pizzerian och åt i stället  sen har vi ju potatisen också sönderkokta i botten och i stort sätt okokta  dom som ligger ovan på

3 113 Inlägg
23 maj 2007
jag och min familj åkte en gång till en riktigt fin restaurant inne i Sthlm city, jag beställde plankstek med potatismos. yes, låter ju gött nu när jag säger att allting var grillat och droppad i riktig "god" marinad så saften sprutta ut från köttet när man satte gaffeln i den.. smile

problemet var att jag inte gilla den marinaden så jättemycket och potatismosen hade en bränd och knaprig ytta som smaka skit.. in sidan var inte spec. god heller. hmm enligt mig då..

så där satt jag med grön fejja och kände hela tiden känslan om att man skulle få upp hela maten vilken minut som helst... men jaja, jag käka upp det mesta och kände mig proppfull och jättestolt efteråt. smile problemet nu var bara att jag glömde att jag hade beställt en riktigt fin kladdkaka med grädde till efterrätt hmm

minns inte så mycket vad som hände efter, om jag käka upp kladdisen. men jag vet iaf att morgonen efter modde jag absolut inge bra.. tongue
Senast redigerat av cebT (23 maj 2007)

Semper Fi

Sleeper
3 084 Inlägg
23 maj 2007
Surströmming är inte äckligt smakar ju bara salt absolut inte som det luktar iaf =OP själv så har man stugan några distans från Ulvön (Surströmmingens mecka smile) längtar varje sommar efter en klämma med gräslök gräddfil och surströmming fan så gott de e, irriterar mig på alla som säger det e vidrigt och inte ens har prövat *suck*... Men, nu var det ju faktiskt det äckligaste det e nog all grekisk mat bara fetaost som går att äta därifrån ju.. ja och leverpastej är jävligt äckligt=)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sleeper
3 084 Inlägg
23 maj 2007
ironhead skrev:
börjar med att det värsta jag har ätit är pelles pizza. den smakar plast. och det andra är chips med vinäger och oljesmak totalt oätbart

hehe finns dem där vinäger chipsen fortfarande O.o en kompis morsa jobba på statiol då hade dem smakprov på de där vinägerchipsen (ingen ville ha dem) så kompisens morsa tog hem typ 100 små påsar så dem satt man och käka några veckor tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

385 Inlägg
23 maj 2007
Något av det värsta jag vet är nog dom där jordnötterna med mögelost på.. Fy fan. :S

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Sushikocken skrev:
ironhead skrev:

hehe finns dem där vinäger chipsen fortfarande O.o en kompis morsa jobba på statiol då hade dem smakprov på de där vinägerchipsen (ingen ville ha dem) så kompisens morsa tog hem typ 100 små påsar så dem satt man och käka några veckor tongue

hur fan kunde du få i dig dom asså.  dom finns ju inte kvar och tur det dom vara inte länge asså. man åt en  bit och sen två  till slut tre sen palla man inte längre

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
evilmaster skrev:
Något av det värsta jag vet är nog dom där jordnötterna med mögelost på.. Fy fan. :S

ja dom låter inga vidare heller. kan inte förstå hur fabrikanterna kan komma på så otäcka smaker asså

Sleeper
3 084 Inlägg
23 maj 2007
jo det första gick bra men satan vad vidrig smak man hade i käften efter ett par st men fan dem var gratis och man kunde ju inte låta dem ligga och bli gamla liksom..  big_smile

385 Inlägg
23 maj 2007
ironhead skrev:
evilmaster skrev:

ja dom låter inga vidare heller. kan inte förstå hur fabrikanterna kan komma på så otäcka smaker asså

Det har ju funnits glass med vitlökssmak, DET skulle jag vilja smaka! Haha. big_smile

Från äckligt till gott.. Vanilla Coke ska ju komma tillbaka (hurra tycker jag!).. Fast många tycker den är skitäcklig.

Dom där Powerade sportdryckerna är blä btw.

Sök