3000
Sök

det värsta du har ätit

220 Inlägg
22 april 2008
#161
Det vidrigaste jag nånsin ätit var nyslaktad getbock, sönderslagen under slakten och därför benbitar i köttet (desutom slaktad direkt på marken). yikes
Sedan slängdes den sönderslagna geten ner i en gryta med ungefär 2 krossade pepparkorn och ljummades till... Delikatessen skulle tydligen vara getpenisen enligt lokalbefolkningen (Sudan)...  roll
Smaken går f-n inte att beskriva mer än rent för dj-ligt!
Kamel eller för all del resten av det som erbjuds i det sudanesiska köket är ingen höjdare heller, trust me. hmm

Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!

Hmm.
22 april 2008
#162
Dennis-76 skrev:
Ungsbakade vita Champinjoner  modell grillspett...... smakar ungerfär som det där vita kisset som kommer stötvis luktar*UUURRK*

Nyser av Kaviar (fisk abort)
Äter i regel inte sådant som kommer ur röva på hönan som ägg eller som suttit i käften på andra djur som tunga.

Levergryta, gravad lax, Bruna böner
Mamma scan/ica köttbullar: sett vad för skit det blandas i å inte visste jag att trynen öron svans från grisen var med i den smeten *UUURK*

Var på studie besök på ett charkuteri å såg dom göra korv......intet ätit det på 12 år
Bara för att upplysa dig, det kommer inte från röven på hönan tongue... Upplys gärna mig hur dem exakt gör korv.. tongue... villl veta vad som finns i.. tongue...

Livsnjutare
342 Inlägg
22 april 2008
#163
Har själv jobbat på en ett charkeri för några år sedan då man sommarjobbade! Stod i ett kylrum o vägde upp allt! Kan säga att det inte är direkt fräsht eller något för den känslige!
Värsta var att jobbarkompisen körde av sig sin tumme på fredagen innan hans semester, den plockde jag upp, skar lös den ur handsken och la den i en påse med is! Usch, roligare saker kan man göra!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
22 april 2008
#164
Jag äter typ allt utom inälvsmat... typ lever o njure o såntdär... annars så går allt ner smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Med.lem
3 759 Inlägg
22 april 2008
#165
En kebebrulle, som senare satte mig på sjukhus i en vecka pga matförgiftning... har alldrig ätit en rulle sen dess... 1½år sen nu.... mår dåligt bara jag tänker på skten. ursh :S

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

217 Inlägg
22 april 2008
#166
fick ett hundkex av en polare på fyllan som jag såklart skulle smaka på. blev astorrt i käften så jag sköljde ner det med öl och den blandningen va nog bland det värsta jag känt. kalva som ett as efter.. annars all typ av fisk och andra grejer som kommer från vatten ligger bland det äkligaste jag har ätit

Troligen galen...
567 Inlägg
22 april 2008
#167
Blodpalt är nog det värsta jag ätit, fy fan...

10 Inlägg
22 april 2008
#168
Oxtunga är nog det läskigaste....men inget slåt fiskbullar i slemmighet. big_smile

+Uppfinnare+
643 Inlägg
22 april 2008
#169
Munkis skrev:
på min förra skola fick vi "Kalles mumsiga låda" vilket innebar kokt potatis och kokt korv med kalles kaviar på
*Spyr*

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Trägnagare
185 Inlägg
22 april 2008
#170
Inget nytt om Vanilla Coke? :'( Saknar den...

All show and no go!

234 Inlägg
22 april 2008
#171
Det värsta jag fått serverat var Island's nationalrätt.

Kokt fårahuvud (MED TÄNDERNA KVAR). Var det västa jag nåonsin sett i mitt liv, sen undrar jag också hur i helveta man kan servera det till en Vegetarian !

Motorcyklar <3

KHRacing
22 april 2008
#172
en hamburgare på SriLankas huvudstad Colombo´s flygplats.

En halvtugga sedan åkte den i skräpkorgen direkt...

4 554 Inlägg
22 april 2008
#173
svamp finns inget värre konsistens som att tugga på en kondom eller nått fifan

ArtDirector
462 Inlägg
22 april 2008
#174
svamp och zuchini (stavning?).. bläää
men det vidrigaste va när jag (åt?) drog en lina av en krossad sucket.... den som vill göra en IdareYOU med låååångt straff så är det helt klart en bra idé.. annars INTE!

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 april 2008
#175
loudness skrev:
svamp finns inget värre konsistens som att tugga på en kondom eller nått fifan
Haha, skönt att veta att man inte e ensam om att hata svamp tongue

Gillar varken smaken eller konsistensen.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Muttley
22 april 2008
#176
TBOC_Razor skrev:
loudness skrev:
svamp finns inget värre konsistens som att tugga på en kondom eller nått fifan
Haha, skönt att veta att man inte e ensam om att hata svamp tongue

Gillar varken smaken eller konsistensen.
hatar med svamp, och hatar pizzerior som inte kan lära sig att höra att man inte vill ha champinjoner på pizzan :S

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
22 april 2008
#177
Fläskpannkaka i ugn med ketchup till *kräks*

Varning - totalvidrigt !!! Drömmer nästan fortfarande mardrömmar 20 år senare...
http://kdvs.ucdavis.edu/library/dj_images/pumpkin-barf.jpg

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

3 714 Inlägg
22 april 2008
#178
vidrigaste är nog

blodpudding fyf*n va vidrigt

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
22 april 2008
#179
Fan va kräsna alla verkar vara o de där med surströmmingen så e de typ 2% på garaget som har smakat.. Själv så hatar ja fisk! (fiskbullar, fiskpinnar funkar) tongue

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
#180
vanilla coke är fan det äckligaste man kan dricka ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer


Sök