3451
Sök

F&f 4

124 Inlägg
4 juni 2007
Trådstartare
#1
Är det nån som vet lite mer när den kommer komma upp på bio duken? nån som har nån länk fall man kan läsa om den? Jag vet att dom har skrivit manuset typ...

Kettunen
4 juni 2007
#2
vad är det??? Final fantasy 4 lr big_smile ?

7 120 Inlägg
4 juni 2007
#3
Kettunen skrev:
vad är det??? Final fantasy 4 lr big_smile ?
Hoppas du skämtar tongue Fast & Furious står det ju för wink

Och nej, jag vet inget om det. Sök på google?

Kettunen
4 juni 2007
#4
AHAAAAA big_smile big_smile big_smile HAHA så bäng man kan va ibland wink
Njaaa. Undrar om dom har planer på att spela in en 4 ?

7 120 Inlägg
4 juni 2007
#5
Kettunen skrev:
AHAAAAA big_smile big_smile big_smile HAHA så bäng man kan va ibland wink
Njaaa. Undrar om dom har planer på att spela in en 4 ?
Jo det har dem, vet också att manuset är skrivet. Men vad den kommer att handla, vad den heter osv vet jag inte ett piss om tongue

Avstängd
914 Inlägg
4 juni 2007
#6
Fan vad kul big_smile Älskar dom fimerna, Tokyo drift va riktigt grym tycker jag smile, kanske blir en fortsättning på den? Vem vet wink

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

124 Inlägg
4 juni 2007
Trådstartare
#7
hade varit coolt om dom börjar på vad dom slutar i Tokyo Drift med Vin Diesel big_smile

321 Inlägg
4 juni 2007
#8
Toretto kommer säkert vara med där eftersom Tokyo Drift slutade med ett race mellan D.K och han.

EViLution!

Avstängd
914 Inlägg
4 juni 2007
#9
Ja hoppas det smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Camel
4 juni 2007
#10
Hoppas inte det blir en till drift film. Tycker TokyoDrift var ganska värdelös, förrutom att bilarna var gryma då... 2F2F var ju den värsta filmen någonsin, det var bara 1:an som höll i mina ögon. Tror att 4:an blir en flopp, men man hoppas ju på en bra film! roll

7 120 Inlägg
4 juni 2007
#11
Camel skrev:
Hoppas inte det blir en till drift film. Tycker TokyoDrift var ganska värdelös, förrutom att bilarna var gryma då... 2F2F var ju den värsta filmen någonsin, det var bara 1:an som höll i mina ögon. Tror att 4:an blir en flopp, men man hoppas ju på en bra film! roll
Håller med, nästan. Tycker 1:an och 2:an var bäst.

2 201 Inlägg
4 juni 2007
#12
det ska bli kul att se. jag tycker dom skulle fortsatt tvåan där ettan slutade, trean efter tvåan, o nu fyran efter trean.
ok, tvåan började med att visa hur brian kommer till miami, men storyn var lite hipps om happs.

dom kunde ju tex återförenat brian o dom

men 1:an var bäst

Byfåne
368 Inlägg
4 juni 2007
#13
Finns inget på imdb.com att det kommer en #4.

edit: sorry.. 2009 kommer den. hittar inget om vem eller vad som ska vad me i den.
Senast redigerat av Bubbaman (4 juni 2007)


7 120 Inlägg
4 juni 2007
#14
Bubbaman skrev:
Finns inget på imdb.com att det kommer en #4.

edit: sorry.. 2009 kommer den. hittar inget om vem eller vad som ska vad me i den.
Just det tongue

Avstängd
64 Inlägg
4 juni 2007
#15
kanske blir en fortsättning av tokyo drift då sean får mötta brian o connor och Roman pearce i 2 fast 2 furious och lite mer av toretto dominic. big_smile


Kettunen
4 juni 2007
#16
Det hoppas jag inte! Tyckte 3 sög rent utav. 1an är fortfarande bäst!

57 Inlägg
4 juni 2007
#17
Totalfrälst på dom filmerna jag också men som sagt 3an hade inte eggen men den var grym.Så om 4a är på väg så får dom se till och vrida upp manuset bra många "bar" wink

Utan ratten är jag ingenting

Pulare
248 Inlägg
4 juni 2007
#18
Ettan är kult! Helt klart coolast=) Men med tanke på sluter i tokyo drift så borde jhu fyran handla ngt om vin diesel och muskel bilar igen=) Men att komma på ngt nytt efter 3 filmer lär inte vara det lättaste...


SR20 Spirit
335 Inlägg
4 juni 2007
#19
hoppas dom fortsätter efter 2f2f eftersom den slutar med att Brian och negern ( kom inte ihåg hans namn atm Oo) ska öppna ett garage.. sen slutar den ju tongue men ser gärna mer drifting! We do all love smokin' cars, right? big_smile


Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 juni 2007
#20
Filmerna är ju egentligen direkt värdelösa. Men alltid roligt att kolla vad dom lyckats få ihop för bilar varje gång. Bästa filmen och bästa handlingen var helt klart 1an.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan


Sök