2110
Sök

Ta bort fågelskit från bilen?

35 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
#1
Ja nu så är det så att fåglarna har skitit på bilen och mad vill ta bort det hur ska ajg lättast få bort det? roll


1 567 Inlägg
7 juni 2007
#2
Tvätta bilen....

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
7 juni 2007
#3
tvätta bilen är det som gäller och det ska man egentligen göra direkt när du fått skiten på bilen. Just av den enkla anledningen av att fågelskit på bilen skadar lacken

Team Insane Racing

RS
886 Inlägg
7 juni 2007
#4
Ta bort det direkt annars tar det hur lång tid som helst att försvinna.

Focus RS

Neerd
1 596 Inlägg
7 juni 2007
#5
Lånar tråden till en liten rolig sak om det är ok big_smile.. En polare i skolan hade tvättat sin bil vaxat polerat jaa allt man kan göra så den glänste som fan big_smile sen körde han ut den för vi skulle ha lektion i en timme.... när vi kom ut sen såg bilen ut såhär lol

http://img241.imageshack.us/img241/6087/dsc00878ie8.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/4807/dsc00877ak9.jpg

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Opelfreak
431 Inlägg
7 juni 2007
#6
bara att tvätta igen!!!

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

GTI Power
76 Inlägg
7 juni 2007
#7
haha det värkar som om det är bara på röda bilar...
vet det själv har tvättat bilen 4gr på 3dar...

Nisse! från man-power.

Körv
3 535 Inlägg
7 juni 2007
#8
hahaha.. Har också röd bil. Och det lite roliga är att förutom all jävla fågelskit så har man ett stort snuskigt täcke med POLLEN på bilen också.. Fy i helvete vad äckligt.

Truckdriving Man

Idiot..
285 Inlägg
7 juni 2007
#9
Rille_nilsson skrev:
haha det värkar som om det är bara på röda bilar...
Nerå det är inte bara röda,Min är blå och dom hinner skita på bilen innan jag ens har satt mig i den

555 Inlägg
7 juni 2007
#10
Låt aldrig bilen stå under ett träd heller. Fan, min parkering är det ett träd typ framför som växer ut mot huven. Så varje dag får man tvätta bort fågelskit. Alla andra parkeringarna är upptagna också, så jävla irriterad man blir...!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
7 juni 2007
#11
Oljekannan skrev:
Ja nu så är det så att fåglarna har skitit på bilen och mad vill ta bort det hur ska ajg lättast få bort det? roll
Om du har tillräckligt tålamod och tillräcklig koncentration kan du nog stirra bort den!

lol Skojja bara smile Det är bara å tvätta bilen smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

säkerhetskonsult
6 Inlägg
8 juni 2007
#12
lanred skrev:
Låt aldrig bilen stå under ett träd heller. Fan, min parkering är det ett träd typ framför som växer ut mot huven. Så varje dag får man tvätta bort fågelskit. Alla andra parkeringarna är upptagna också, så jävla irriterad man blir...!
Mitt råd: Motorsåg, nattetid....en söndag natt då alla är som tröttast...

-Killing is easy....living is hard!-

302 Inlägg
8 juni 2007
#13
de är bara skita tillbaks på de djävlarna big_smile

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 juni 2007
#14
även på vita bilar har dom visst fårr för sig och attackera men jag kommer vara framme med luftgeväret sen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

676 Inlägg
8 juni 2007
#15
haha kommer ihåg för ngt år sen när jag hade en röd sunny, stod under ett träd på sommaren o kajjer o andra flaxande idioter hade samling upp i just de trädet. konstigt nog så hade jag helt plöstligt fått en annan lackering på bilen :S någon som hade motivlackat den och det var så verkligt så de luktade tillochmed!

HELVETE VA DOM SKET PÅ BILEN!!! tur att de va en skrotbil så man orkade inte tvätta varannan timme big_smile


Körv
3 535 Inlägg
9 juni 2007
#16
lanred skrev:
Låt aldrig bilen stå under ett träd heller. Fan, min parkering är det ett träd typ framför som växer ut mot huven. Så varje dag får man tvätta bort fågelskit. Alla andra parkeringarna är upptagna också, så jävla irriterad man blir...!
Det är precis likadant för mig tongue Ett helvete att försöka slippa trädet. Och precis där det är trädfritt är det parkeringsförbud.. Satans grannar tongue hehe.. Äsch, man ska ju ändå tvätta sin pärla smile

Truckdriving Man


Sök