What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
tvätta bilen är det som gäller och det ska man egentligen göra direkt när du fått skiten på bilen. Just av den enkla anledningen av att fågelskit på bilen skadar lacken
Lånar tråden till en liten rolig sak om det är ok .. En polare i skolan hade tvättat sin bil vaxat polerat jaa allt man kan göra så den glänste som fan sen körde han ut den för vi skulle ha lektion i en timme.... när vi kom ut sen såg bilen ut såhär
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
hahaha.. Har också röd bil. Och det lite roliga är att förutom all jävla fågelskit så har man ett stort snuskigt täcke med POLLEN på bilen också.. Fy i helvete vad äckligt.
Låt aldrig bilen stå under ett träd heller. Fan, min parkering är det ett träd typ framför som växer ut mot huven. Så varje dag får man tvätta bort fågelskit. Alla andra parkeringarna är upptagna också, så jävla irriterad man blir...!
Låt aldrig bilen stå under ett träd heller. Fan, min parkering är det ett träd typ framför som växer ut mot huven. Så varje dag får man tvätta bort fågelskit. Alla andra parkeringarna är upptagna också, så jävla irriterad man blir...!
Mitt råd: Motorsåg, nattetid....en söndag natt då alla är som tröttast...
haha kommer ihåg för ngt år sen när jag hade en röd sunny, stod under ett träd på sommaren o kajjer o andra flaxande idioter hade samling upp i just de trädet. konstigt nog så hade jag helt plöstligt fått en annan lackering på bilen :S någon som hade motivlackat den och det var så verkligt så de luktade tillochmed!
HELVETE VA DOM SKET PÅ BILEN!!! tur att de va en skrotbil så man orkade inte tvätta varannan timme
Det är precis likadant för mig Ett helvete att försöka slippa trädet. Och precis där det är trädfritt är det parkeringsförbud.. Satans grannar hehe.. Äsch, man ska ju ändå tvätta sin pärla