du skriver en tid och en plats ca 2v fram i tiden. t.ex 6/7 kl 20.00 torget i Luleå eller var ni nu brukar träffas. streetrace kommer det säkert bli utan att du tar tag i det!
www.raceplats.se är allt du behöver veta. Idag t.ex. hade RP ett Gokart GP på Haraholmen i Piteå
Det är faktiskt väldigt många roliga bilrelaterade evenemang som RP organiserar. Det kan vara allt från något enkelt som grillning, till även bankörning på Kemora, Mittsverigebanan eller Mo I Rana.
Senast redigerat av TheDeadDorkster (24 juni 2007)
Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Är medlem i raceplats.se nu. Men int orkar jag åka runt hela sverige för att jag är sugen på en liten träff i luleå hehe. Piteå går väl an. Får kika mer på den hemsidan här nån kväll när man har mindre att göra.
jag har varit på flera gånger att arrangera någonting men aldrig fått något stöd. får jag hjälp från någon i luleå kan det mycket möjligt bli någonting stort av det. skicka iväg ett pm så kan vi börja planera lite i sommar.
Lika att egentligen bara skriva på något forum att det kommer bli en liten träff på typ mAx drive in parkeringen eller nå. Nu har det ju varit kasst väder dom senaste dagarna, men hoppas på bättre väder så man kan kanske börja planera in nått. bara tid och datum och sen får den som vill komma
Jo men nog är jag på att dra ihop ett gäng from boden och komma till luleå? Det finns ju alltid öron som lyssnar någonstans? Bara man pratar om det 2 veckor innan så fixar det sig nog med lite bilar os.v? Kan bli kul! Jag ska hålla koll på vad ni kommer fram till!
Jo men nog är jag på att dra ihop ett gäng from boden och komma till luleå? Det finns ju alltid öron som lyssnar någonstans? Bara man pratar om det 2 veckor innan så fixar det sig nog med lite bilar os.v? Kan bli kul! Jag ska hålla koll på vad ni kommer fram till!
jow. låter ju bra det! hoppas ju bara på lite bättre väder. hehe
låter bra det. men väntar just nu på lite bättre väder
Jofan precis Vi måste få lite värme. Och jag har uppkörning 26 maj så ingen träff före det tycker jag Så less på att sitta bredvid när polarna kör min bil
låter bra det. men väntar just nu på lite bättre väder
Jofan precis Vi måste få lite värme. Och jag har uppkörning 26 maj så ingen träff före det tycker jag Så less på att sitta bredvid när polarna kör min bil
lycka till!!!! jo då. det hade man nog kunnat lösa!
Jag är på från boden iallafall, och går nog att ragga till sig fler bilar härifrån Säg bara när och var så komma jag, och är inte bangen på att trycka på gasen ;D
Jag är på från boden iallafall, och går nog att ragga till sig fler bilar härifrån Säg bara när och var så komma jag, och är inte bangen på att trycka på gasen ;D