liten update sålänge i väntan på antennen som inte kom ida
väntar tålmodigt...
kan med glädje berätta att bilen gick igenom besiktningen felfritt i fredags
en yngre snubbe fick ja å han verka impad av huven
riktigt skönt att komma hem me ett rent papper!
Sen kan ja såhär i halvlek berätta lite om en sak som hände för ett par veckor sen...
Åkte med en polare genom tallkrogens centrum, genom rondellen som ligger där och efter utsvängen drog ja på lite så att hjulen tjöt lite... (mot gubbängen)
gatan var då helt tom (är en väldigt bred väg där, ni som bor där vet vad jag menar). De enda i närheten va en grupp me människor kanske 50-100 meter bort på andra sidan av vägen.
dagen efter ringde farsan, arg som ett bi.
Då hade familjen som såg mig kollat upp plåten på vv. Å eftersom bilen står på farsan ringt honom och frågat om det var han som kört.
när han berättade att det var hans son som körde drog de en riktig rövare!
enligt dem så hade ja kört som en "narkoman" (deras ordval!).
Dessutom hade jag sladdat i utsvängen, åkt upp på trotoaren (högersidan=inte den sidan de gick på) och sedan kört på trotoaren så snabbt att de va tvungna att slänga sig undan för att inte bli överkörda(!).
Shit va sur ja blir bara ja tänker på saken
+ att de fega äcklen ringde anonymt, hade gärna ringt tillbaka å diskuterat saken...
De hotade, eller rättare sagt lovade att de skulle polisanmäla.
ingen polisanmälan är gjord och ja har inte hört mer från dem...
okej att de finns många ägg i trafiken men att börja hitta på saker å få farsan sur... suck va ska man säga... tycker mest synd om sånna människor...
så va de me den historian....
hoppas antennen kommer imorron!!
tack för hjälpen me vingen... blir nog kapning på båda sidor av bromsljuset.
frågan är bara vilken vinge ja ska ha... den ena är ju hög och inte så djup medans den andra e låg och djupare...
vad tror ni?