Festivalen nästa.. drar kanske in dit på onsdag och slåt upp tältet.. men troligen så blire på torsdag.. fy fan, här ska det supas och härjas.. IN FLAMES, probably the best band in the world
Festivalen nästa.. drar kanske in dit på onsdag och slåt upp tältet.. men troligen så blire på torsdag.. fy fan, här ska det supas och härjas.. IN FLAMES, probably the best band in the world
Helt rätt! Det är ju största andledning till att köpa biljett
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Helt rätt! Det är ju största andledning till att köpa biljett
Jo de... köpte min redan i december jag så det blev en väldigt glad överaskning när jag fick höra att de skulle komma.. räcker med att se dem så har jag fått ut nog av de 600 kr biljetten kostade
men lite OT men när vi ändå har Arvika uppe nu så måste jag höra vad man gör där (intressen)?? dra ett pm eller någe så inte tråden blir förstörd.
Tllbaka till topic...
I Arvika är de inte mycket att göra precis, väldigt tråkigt. Om man inte vill stå på shell å se vem som står å skryter över att ha köpt den största korven då.
Men självklart ska man på festival men tyvärr så jobbar man fredag så de blir lugnt på torsdagen
Blir ingen festival i år...så förj-vla dyrt med biljetter, mat och dricka, så min skrala semester ekonomi kommer vara borta innan man kommer hem igen...
Sen har man ändå tröttnat på att trängas framför band, trots FLA och Hocico...det är bara supa på campingen som lockar egentligen...
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd