4449
Sök

Arvika Festival!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Någon mer än mej som ska dit? Visserligen bor jag där men ändå tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

144 Inlägg
9 juli 2007
bor också i arvika men jobbar hela helgen så det blir inge festival.. men däremot kanske man kör några varv på stan  efter jobbet smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
@_Milli_
Såg din bil i helgas utanför bryggan, du har lätt finaste civicen i stan ! xD

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

FreddeK
9 juli 2007
Hmmm jag har lägenhet men bor inte där ännu..flyttar i augusti=) tar nog festivalen nästa år.

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
9 juli 2007
Festivalen nästa.. drar kanske in dit på onsdag och slåt upp tältet.. men troligen så blire på torsdag.. fy fan, här ska det supas och härjas.. IN FLAMES, probably the best band in the world wink big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
Festivalen nästa.. drar kanske in dit på onsdag och slåt upp tältet.. men troligen så blire på torsdag.. fy fan, här ska det supas och härjas.. IN FLAMES, probably the best band in the world wink big_smile

Helt rätt! Det är ju största andledning till att köpa biljett smile

2 933 Inlägg
9 juli 2007
Waho skrev:
dj_aggwa skrev:

Helt rätt! Det är ju största andledning till att köpa biljett smile

Jo de... köpte min redan i december jag så det blev en väldigt glad överaskning när jag fick höra att de skulle komma.. räcker med att se dem så har jag fått ut nog av de 600 kr biljetten kostade big_smile

FreddeK
9 juli 2007
Någon som vill hyra lägenhet?

287 Inlägg
9 juli 2007
Jag kommer dit!
Säg till om ni ser en röd Golf II som är i princip helt orginal och med lite rost:D

Supas och härjas ska det.

Honda lover
27 Inlägg
9 juli 2007
undertecknad ska trasha waho's lägenhet under festivalhelgen.

2 933 Inlägg
9 juli 2007
poel_CiviC skrev:
undertecknad ska trasha waho's lägenhet under festivalhelgen.

nej vi ska bo i tält din jaevel tongue wink

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Jag har hört att du skulle ha fest ja pöl, så jag bjöd dit en 30 pers

FreddeK
9 juli 2007
vid en andra tanke så ska jag nog inte låna ut den=)

2 933 Inlägg
9 juli 2007
Freddeponken skrev:
vid en andra tanke så ska jag nog inte låna ut den=)

haha, bra tanke wink  lär bli ett jävla drag vart man än e.. wink lääääääääääängtar wink big_smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Håller tummarna för fint väder bara smile

2 933 Inlägg
9 juli 2007
håller mina med big_smile men regnar det så sjunger vi bort dropparna big_smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Lätt. men föredrar sol, men efter nåra öl så bryr man sig inte lika mkt smile

FreddeK
9 juli 2007
men lite OT men när vi ändå har Arvika uppe nu så måste jag höra vad man gör där (intressen)?? dra ett pm eller någe så inte tråden blir förstörd.

Tllbaka till topic...

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
9 juli 2007
Freddeponken skrev:
men lite OT men när vi ändå har Arvika uppe nu så måste jag höra vad man gör där (intressen)?? dra ett pm eller någe så inte tråden blir förstörd.

Tllbaka till topic...

I Arvika är de inte mycket att göra precis, väldigt tråkigt.
Om man inte vill stå på shell å se vem som står å skryter över att ha köpt den största korven då.

Men självklart ska man på festival men tyvärr så jobbar man fredag så de blir lugnt på torsdagen hmm

892 Inlägg
10 juli 2007
Blir ingen festival i år...så förj-vla dyrt med biljetter, mat och dricka, så min skrala semester ekonomi kommer vara borta innan man kommer hem igen...

Sen har man ändå tröttnat på att trängas framför band, trots FLA och Hocico...det är bara supa på campingen som lockar egentligen... big_smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök