3013
Sök

Dra ljud i min audi a4 avant -98

3 Inlägg
15 juli 2007
Trådstartare
Satte mig igår och skulle försöka dra ljud var det tänkt och det visade sig vara ett rent helvette. vi hittar inget ställe som man kan dra plus kabeln igenom.
någon som har erfarenhet av att dra ljud i en sådan bil som vet vart man kan dra sladden för ja har försökt och försökt men hittar inget.
man ska alltid stöta på problem så ja vore tacksam om någon vet något!

MVH Mennan

let´s go, aight!

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
15 juli 2007
Jag vet tyvärr inte i just din modell..men hade samma problem i min bmw...iaf så tog vi bort handsfacket å nere där under hittade vi ett yttepytte litet hål där vi efter 2 h, många cigg å lite svordomar senare fick igenom den:D

i min satt dock batteriet i högra sidan..så men vet inte vart det sitter i din..

annars e det bara å leta typ!!

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

371 Inlägg
15 juli 2007
menar du dra igenom från huven ? såfall drar du den under ecu boxen sen får du dra ut den till sidan av intrsumentpanelen (en plastbit man drar av typ) sen kan du dra ner den till en annan plast bit som sitter vid kopplingspedalen.. det gjorde jag smile

Life is a bitch, then u die

603 Inlägg
15 juli 2007
Borra nytt är faktiskt inte så avancerat egentligen. Kom jag under fund med när jag installerade i mitt lilla åk. Bara man ser till att det inte är något emlellan där man borrar och sen tätar. Verkar inte vara så enkelt att hitta förgjorda hål i alla bilar för jag har fått hjälpa några stycken att borra nytt efter det.

In hoc signo vinces

Sök