3150
Sök

Regskyltshållare utan EU-märkning?

145 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
kollade på biltema med alla deras hållare är bara om man har skyltar med EU-märkning, vet ni  var man kan köpa som är för skyltar utan EU-märkning?

ska nämligen beställa nya skyltar till min och vill hellst inte ha med EU-märkning.

173 Inlägg
19 juli 2007
skulle vilja ha det till min med. rillar inte när det ser ut som en import när det inte är det hmm

Rebel with a cause
224 Inlägg
19 juli 2007
Import?? Vad har du fått det ifrån?

Nästan alla nya bilar idag har ett S i skylten oavsett om de är importerade eller inte. Vägverket säljer båda skyltarna i vilken biltillbehörsfirma som helst tillhandahåller hållare.

145 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
dom har bra för EU på bilia iaf sad

Trött
48 Inlägg
19 juli 2007
Mekonomen säljer utan, köpte där förra veckan

Cossie med mos

173 Inlägg
20 juli 2007
heltsonika skrev:
Import?? Vad har du fått det ifrån?

Nästan alla nya bilar idag har ett S i skylten oavsett om de är importerade eller inte. Vägverket säljer båda skyltarna i vilken biltillbehörsfirma som helst tillhandahåller hållare.

Alla nya bilar har det ja, men min bil är från -94 :p

89 Inlägg
20 juli 2007
TPC tror jag har vanliga reg skyltar smile Dock tror jag deras shop ligger nere :F

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
20 juli 2007
zoddan skrev:
dom har bra för EU på bilia iaf sad

Var har du fått det ifrån? Vi har till båda sorterna + böjda för fram och raka till dät bak.

Smoke Tires Not Drugs.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 juli 2007
Micro har tror jag

Team Insane Racing

Smålänning
7 883 Inlägg
20 juli 2007
Vi har på MECA i alla fall...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

saabtok
1 306 Inlägg
20 juli 2007
dekaltrim.nu så kan du få egen logga  på skylthållaren om du vill med eller  utan s märke

kolla på min
Senast redigerat av Greatsnyggo (20 juli 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Sök