3971
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
10 september 2008
ewrs skrev:
Jag fick för nästan ett år sedan nu ett brev där det stod att förundersökningen lagts ner.

Jag blev alldeles nyss uppringd av polisen i Örebro som talade om att ärendet har tagits upp igen.

Hoppas det går någon vart nu. smile

YES! Inte en dag för tidigt smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

811 Inlägg
10 september 2008
bara att hoppas han får det som han borde fått för längesedan. kanske är flera som varit missnöjda/lurade

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
10 september 2008
Då får vi hoppas att det blir något denna gång då..

1 297 Inlägg
10 september 2008
J-P-R skrev:

har du betalat in en gång till eller? smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
10 september 2008
MrTobias skrev:
J-P-R skrev:

har du betalat in en gång till eller? smile

Ja absolut. Lika mycket som förra gången - dvs inget big_smile

ProWanker
211 Inlägg
10 september 2008
Droors skrev:
bara att hoppas han får det som han borde fått för längesedan. kanske är flera som varit missnöjda/lurade

inte av myspons utan av ridetech.se   de är enligt mig skyldiga åtminstånde 498 kr för ett ej passande rattnav.   Köpte det av dem då de sa att det sk passa men inte då. .  bara vart strul sen dess.  kan man anmäla dem?

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
10 september 2008
Skitföretag.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

* Klåpare
1 718 Inlägg
11 september 2008
Hehe.. Nu ska jag registrera nyhetsbrev från alla sajter jag kan hitta till myspons mail. Skit ska skit ha! big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Avstängd
1 557 Inlägg
11 september 2008
Lindgren_ skrev:
Amstaff skrev:
haha typiskt Sverige, sidan finns kvar, myndigheterna gör inget smile

Vad ska dom göra ?

Det dom har gjort är bara sjukt jävla dåligt..

Men dock är det inte olagligt..

Vadå inte olagligt ??? Gäller bara o ha mamma på rätt ställe sålöser sig allt mad
Hoppas verkligen det händer något denna gången !! Eller att någon tar saken i egna händer så det faktiskt händer något !!! Fan vilket miffo mad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

2 644 Inlägg
11 september 2008
MrKerm skrev:
Lindgren_ skrev:
Amstaff skrev:
haha typiskt Sverige, sidan finns kvar, myndigheterna gör inget smile

Vad ska dom göra ?

Vadå inte olagligt ??? Gäller bara o ha mamma på rätt ställe sålöser sig allt mad
Hoppas verkligen det händer något denna gången !! Eller att någon tar saken i egna händer så det faktiskt händer något !!! Fan vilket miffo mad

Berätta vad som är olagligt ? visst dom lurar folk mensom jag fattat har dom inte gjort det på ett olagligt sett..
Senast redigerat av Lindgren_ (11 september 2008)

Johan Lindgren

"the real jerk"
301 Inlägg
11 september 2008
borde vi inte ha en "svartlista" här på garaget på sidor som inte är så seriösa? eller är det förbjudet? skulle ju underlätta lite så man vet vilka sidor som blåser en.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

16 197 Inlägg
11 september 2008
Lindgren_ skrev:
MrKerm skrev:
Lindgren_ skrev:

Vad ska dom göra ?

Berätta vad som är olagligt ? visst dom lurar folk mensom jag fattat har dom inte gjort det på ett olagligt sett..

själv anser ja inte att dom lurat folk.. e man så DUM så man går på nåt likande så får man skylla sig själv..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

ProWanker
211 Inlägg
14 september 2008
Gulmun skrev:
Hehe.. Nu ska jag registrera nyhetsbrev från alla sajter jag kan hitta till myspons mail. Skit ska skit ha! big_smile

haha!

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^

Reservdansk
6 271 Inlägg
14 september 2008
Nu har jag läst igenom hela tråden... *PUST*

Märkligt att så många säger att de har anmält, och sen polisen säger att de knappt fått in några anmälningar...
Antingen har polisen enormt dålig samordning, eller så säger folk att dom anmäler, men gör det ej.

MySpons.se skrev:
§9 - Copyright ©
MySpons logotyper, namn, sidinnehåll, bilder banners, texter och annat material under domänen www.myspons.se är copyright skyddat och får endast användas utav MySpons, godkända samarbetsföretag eller med MySpons medgivande för marknadsföring. Alla annan publicitet är olaglig och faller under upphovsrättslagen och kommer att beivras.

Det låter som om man inte får tala om MySpons.se ens. big_smile
Senast redigerat av TurbOla (14 september 2008)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

811 Inlägg
14 september 2008
Är det någon som kan sponsra mig med en huv? till polo caddy ibiza eller cordoba?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Mästare
2 947 Inlägg
14 september 2008
rough_boy skrev:
Är det någon som kan sponsra mig med en huv? till polo caddy ibiza eller cordoba?

W00t?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

811 Inlägg
14 september 2008
KimVsWorld skrev:
rough_boy skrev:

W00t?

Jag behöver en huv till min cordoba! olo caddy ibiza passar. någon som kan sponsra mig med en?

Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

431 Inlägg
14 september 2008
jag behöver en ny kärring.. Någon som kan sponsra?

Mästare
2 947 Inlägg
14 september 2008
Pengar.. Någon som har lite över?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

811 Inlägg
14 september 2008
va så jävla spydiga då

Sök