Allt är beroende på hur man vill köra, tjejer är kanske inte alltid så skärpta, då tar jag som exempel de tjejer som vid rödljus tar upp läppstiftet... Men när det sedan kommer till att köra säkert så dominerar tjejer säkerligen då orden "testa gränserna/maxxa" sällan verkar komma upp..
Jag har dock ett exempel på att en tjej skulle vara sämre, förutom att min morsa smällt 3 av pappas bilar varav en 3 ggr...
Det var en tjej i byn som nyligen tagit kortet (grattis henne)... Hon körde upp i vår gata och hämta ett par polare och därpå fyllde bilen, sen när hon kört ner om svängen så hör man ett accelerande, PANG.. (30 sträcka)... Här kommer vi tillbaka till okoncentration! Pratade med hennes kompis senare på kvällen, då skulle dom ta en bild och hon hade tittat bort, vad som var djävligt tur var att hon körde in i pappers sorteringarna! Detta exempel och min käre mor då är det jag grundar kvinnliga bilister på...
Därpå menar jag, alla kan inte vara bra på allt... Jag själv manglade 10 stolpar i ett mitträcke med min förra bil! Så jag trycker inte ner någon i denna diskution mer än att tjejer tillhandahåller en mer defensiv körning. OBS. mitträcket var inte på grund av offensiv eller aggressiv körning, men det var väl mitt fel om man säger så!
Over and out
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu