Men ge fan i att göra reklam i tråden. Jag körde lite med en såndär, den varnade som fan när man passerade dörrarna på ICA också, jävla roligt.
Du får väl sluta och köra förbi ICA. Du vet man kan ändra känslighet på de, ska du köra inne på avenyn så kan du lika gärna stänga av den eller ha den på ''City'' och på motorväg ''highway'' för minskad el ökad känslighet vilket du inte hade på din, det står ändå ingen polis sittandes i en ICA kundvagn och kollar din hastighet. Jag antar ändå att den har sparat dig körkortet och lite pengar i fickan nån gång.
*Edit Meddelandet har blivit censurerat. Fortsatta brott mot gorgs regler kommer att resultera i en varning. • Var trevlig och respektera andras åsikter. /Moderator
tycker alla ska göra som mig. komma fram och krama mig. för ja brukar krama mig själv. :$ tycker om att få lite kramar de värmer så mycke och speciellt nu i kylan. hehe
tycker alla ska göra som mig. komma fram och krama mig. för ja brukar krama mig själv. :$ tycker om att få lite kramar de värmer så mycke och speciellt nu i kylan. hehe
mvh akakakakakabototototooo
Jag lovar du ska få en kram
hehe wiiie ka nvi itne ha en kramarmest tävling. haha
jobbigt det blev på vägen ja, mrten, men det löser la vi! dock tyckte ja det var mkt bilar som letat sej dit i kylan.. lyckad träff ikväll är min mening!//
740-Power ombyggnation med opels OPC-blåa lack HK++
de var rätt så rolig träff idag. fast man frös nog lite pga kylan men jag värmdes bra av jonnis H3 hehe:P Missade karavanen däremot pga Champions league på TV.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Cola, jordnötsringar snus och 5 avsnitt av Sopranos e det dax för nu och ja jag e på jobbet
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
fan, missade en träff igen.. hitils hunnit med en träff iår.. d e dåligt, men bara d inte ligger snö nästa vecka så kanske jag drar ihop nåra stycken å kommer ner än andra å sista gång med bmwn innan den ställs av för vintern! dock då med vinterdäck på