3412
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 779 Inlägg
24 oktober 2007
känns som sista träffen innan "hon" sak in hon vila sig lite. men kommer förbi sedan med lilla "silverfang"..

ses sen alla goa och glada. mvh akakaakakakakakakakbotototototooooo

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Avstängd
3 Inlägg
24 oktober 2007
Koop skrev:
Men ge fan i att göra reklam i tråden.
Jag körde lite med en såndär, den varnade som fan när man passerade dörrarna på ICA också, jävla roligt.

Du får väl sluta och köra förbi ICA. Du vet man kan ändra känslighet på de, ska du köra inne på avenyn så kan du lika gärna stänga av den eller ha den på ''City'' och på motorväg ''highway'' för minskad el ökad känslighet vilket du inte hade på din, det står ändå ingen polis sittandes i en ICA kundvagn och kollar din hastighet. Jag antar ändå att den har sparat dig körkortet och lite pengar i fickan nån gång.

*Edit
Meddelandet har blivit censurerat.
Fortsatta brott mot gorgs regler kommer att resultera i en varning.
• Var trevlig och respektera andras åsikter.

/Moderator

1 833 Inlägg
24 oktober 2007
SKriver som akakkakakakkaakbobobotoototo, kanske blir sista träffen med SOmmarbilen big_smile FÅr passa på när det är så gött väääder ocks¨.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

31 Inlägg
24 oktober 2007
Som många andra så blir det nog sista vändan för min saffransbulle idag med. Sen får man köra sladdballe Volvo 740 glt 16v - 88 wink

Ses sen.

mvh// Jim

Bruksbil: Volvo 854 T-5R - 1995
Projektbil: Volvo 855 T-5R - 1995 samt Volvo S60 R AWD - 2006
Bor i Kungsbacka söder om Göteborg

SLK
610 Inlägg
24 oktober 2007
verkar bli grymt många bilar ikväll...smile

1 779 Inlägg
24 oktober 2007
tycker alla ska göra som mig. big_smile komma fram och krama mig. big_smile för ja brukar krama mig själv. smile :$ tycker om att få lite kramar de värmer så mycke och speciellt nu i kylan. tongue hehe

mvh akakakakakabototototooo

smen
24 oktober 2007
akakaboto skrev:
tycker alla ska göra som mig. big_smile komma fram och krama mig. big_smile för ja brukar krama mig själv. smile :$ tycker om att få lite kramar de värmer så mycke och speciellt nu i kylan. tongue hehe

Jag lovar du ska få en kram cool

1 779 Inlägg
24 oktober 2007
smen skrev:
akakaboto skrev:

Jag lovar du ska få en kram cool

hehe wiiie ka nvi itne ha en kramarmest tävling. big_smile haha

1 867 Inlägg
24 oktober 2007
Det blev inget idag, däcken på golfen har tagit slut, och jag är otroligt trött.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Avstängd
3 Inlägg
24 oktober 2007
A Sorry, mycket nakenscener i mitt inlägg, ska försöka och inte ha med så mycket naket.

41 Inlägg
24 oktober 2007
Va där en halvtimme. Kom sent pga en olycka som hände påvägen. Såg knappt någon man kände igen? Alla kanske hade stuckit vid 20:00?

8 Inlägg
24 oktober 2007
jobbigt det blev på vägen ja, mrten, men det löser la vi!wink dock tyckte ja det var mkt bilar som letat sej dit i kylan.. lyckad träff ikväll är min mening!//

740-Power ombyggnation med opels OPC-blåa lack HK++

1 779 Inlägg
24 oktober 2007
e de nåra här inne som e sugna på att åka upp til linköping på fredag??

PMa mig om ni vill åka med typ som en liten karavan smile hoppas på de blir några nu. smile å även lite kvinnliga förare
Senast redigerat av akakaboto (24 oktober 2007)

29 Inlägg
24 oktober 2007
Tack för ikväll=) Som så gott, för det ska jag göra;)

*Kärlek vid första ögonkastet*

Chaffis
285 Inlägg
25 oktober 2007
akakaboto skrev:

PMa mig om ni vill åka med typ som en liten karavan smile hoppas på de blir några nu. smile å även lite kvinnliga förare

inte på fredag men jag åker på torsdag däremot=)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Chaffis
285 Inlägg
25 oktober 2007
de var rätt så rolig träff idag. fast man frös nog lite pga kylan men jag värmdes bra av jonnis H3 hehe:P
Missade karavanen däremot pga Champions league på TV.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 779 Inlägg
25 oktober 2007
AnteraMAN skrev:
akakaboto skrev:

inte på fredag men jag åker på torsdag däremot=)

imon redan :o varför de då?

Evolution Garage
478 Inlägg
25 oktober 2007
Cola, jordnötsringar snus och 5 avsnitt av Sopranos e det dax för nu och ja jag e på jobbet big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
25 oktober 2007
fan, missade en träff igen.. sad hitils hunnit med en träff iår.. d e dåligt, men bara d inte ligger snö nästa vecka så kanske jag drar ihop nåra stycken å kommer ner än andra å sista gång med bmwn innan den ställs av för vintern! dock då med vinterdäck på sad

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

1 779 Inlägg
25 oktober 2007
Mr_Redbull skrev:
Cola, jordnötsringar snus och 5 avsnitt av Sopranos e det dax för nu och ja jag e på jobbet big_smile

jävla slappo.. tongue va jobbar du med som har de så lyxigt då :o

Sök