3441
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Evolution Garage
478 Inlägg
25 oktober 2007
akakaboto skrev:
Mr_Redbull skrev:
Cola, jordnötsringar snus och 5 avsnitt av Sopranos e det dax för nu och ja jag e på jobbet big_smile

jävla slappo.. tongue va jobbar du med som har de så lyxigt då :o

Jobbar med IT.. big_smile Senaste dagarna har varit grymt tunganättegr med en hel del jobb, inatt är det lugnt så in i hvete smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 779 Inlägg
25 oktober 2007
Mr_Redbull skrev:
akakaboto skrev:
Mr_Redbull skrev:
Cola, jordnötsringar snus och 5 avsnitt av Sopranos e det dax för nu och ja jag e på jobbet big_smile

jävla slappo.. tongue va jobbar du med som har de så lyxigt då :o

Jobbar med IT.. big_smile Senaste dagarna har varit grymt tunganättegr med en hel del jobb, inatt är det lugnt så in i hvete smile

fan va gottt.. själ ska ja sova nu så man orkar med 12timmars passet imon..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Chaffis
285 Inlägg
25 oktober 2007
akakaboto skrev:
AnteraMAN skrev:
akakaboto skrev:
e de nåra här inne som e sugna på att åka upp til linköping på fredag??

PMa mig om ni vill åka med typ som en liten karavan smile hoppas på de blir några nu. smile å även lite kvinnliga förare

inte på fredag men jag åker på torsdag däremot=)

imon redan :o varför de då?

Ska hämta upp min morbrors 9 årige son därifrån o hämta han till gbg för o vara med oss över helgen.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
25 oktober 2007
Var tyvärr inte där igår. Nån som sprang runt med kamera så man får se lite bilder? wink

//Edge

1 833 Inlägg
26 oktober 2007
Edge83 skrev:
Var tyvärr inte där igår. Nån som sprang runt med kamera så man får se lite bilder? wink

Precis, var är alla bilder big_smilebig_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

The Sassy Bitch
198 Inlägg
26 oktober 2007
hej hej alla...
Kul i onsdags trots det jag räkade ut för =/
men men nu är det som så att jag vill ha tag i personen som min bil backade in i/blev påkörd av det var en vinröd 850/s70 vet du vem det var eller var det du så snälla ta kontakt med mig här, måste få klarhet i detta snarast.

Som sagt i övrigt en skit skoj kväll, räkna med mig på onsdag sista gåmngen för pärlan innan vintern då...JAg msåte med fråga då jag tyckte det såg ut som att nån klicjkade min bil, var e bilderna? smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

Chaffis
285 Inlägg
26 oktober 2007
Sussolita skrev:
Som sagt i övrigt en skit skoj kväll, räkna med mig på onsdag sista gåmngen för pärlan innan vintern då...JAg msåte med fråga då jag tyckte det såg ut som att nån klicjkade min bil, var e bilderna? smile

tyckte oxå att nån tog bild på min bil. men jag har inte sett några bilder än.neutral

8 Inlägg
26 oktober 2007
Sussolita skrev:
hej hej alla...
Kul i onsdags trots det jag räkade ut för =/
men men nu är det som så att jag vill ha tag i personen som min bil backade in i/blev påkörd av det var en vinröd 850/s70 vet du vem det var eller var det du så snälla ta kontakt med mig här, måste få klarhet i detta snarast.

Asså det händer saker varje onsdag nu juh! det är ju så man inte vågar komma med bilen i fortsättningen... tråkigt nog!

4 554 Inlägg
26 oktober 2007
Squadron skrev:
Precis, var är alla bilder big_smilebig_smile

haha du kommer aldrig fastna på bild endå:P

Miklen
26 oktober 2007
Har lite bilder.. me betoning på LITE.. smile Kommer inte hinna pilla me dom förrän tidigast imorgon.. å har ingen vit bmw me bland dom..dock en svart crx.. som blev suddig eftersom någon typ ägare till den passade på att öppna dörren under exponeringen tongue

4 767 Inlägg
26 oktober 2007
Trådstartare
AnteraMAN skrev:
Sussolita skrev:

tyckte oxå att nån tog bild på min bil. men jag har inte sett några bilder än.neutral

Jag tog en bild på din bil! smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

264 Inlägg
26 oktober 2007
superpackman skrev:
Kommer med för sista gången med sommarbilen cool

riktigt entusiaster ställer av bilen i början av oktober tongue

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

264 Inlägg
26 oktober 2007
ni får la uppdatera onsdagsträffen nu. de flesta ställer ju in sina bilar. får gå till nån krog o dricka öl och prata om sina fina bilar och projekt wink de e ju ändå dagen efter lill fredag

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Chaffis
285 Inlägg
26 oktober 2007
Erick skrev:
AnteraMAN skrev:
Sussolita skrev:

Jag tog en bild på din bil! smile

Mvh
Erick

När får ja se den da:D

Chaffis
285 Inlägg
26 oktober 2007
Goven skrev:
ni får la uppdatera onsdagsträffen nu. de flesta ställer ju in sina bilar. får gå till nån krog o dricka öl och prata om sina fina bilar och projekt wink de e ju ändå dagen efter lill fredag

vissa kanske gillar o köra även under vintern:)

4 767 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
Teaser smile

http://www.fotoaverick.se/galleri/071024onsdagstraff/IMG_7002.jpg
http://www.fotoaverick.se/galleri/071024onsdagstraff/IMG_6993.jpg
http://www.fotoaverick.se/galleri/071024onsdagstraff/IMG_6999.jpg
http://www.fotoaverick.se/galleri/071024onsdagstraff/IMG_7018.jpg

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

The Sassy Bitch
198 Inlägg
27 oktober 2007
Miklen skrev:
Har lite bilder.. me betoning på LITE.. smile Kommer inte hinna pilla me dom förrän tidigast imorgon.. å har ingen vit bmw me bland dom..dock en svart crx.. som blev suddig eftersom någon typ ägare till den passade på att öppna dörren under exponeringen tongue

Sorry roll

Sussolita-Sassy Bitch ;)

4 554 Inlägg
28 oktober 2007
blir inge mer onsdagsträff för mig framöver.. om ni inte flyttar er till en parkering i karlskrona;)

41 Inlägg
28 oktober 2007
SM GULD IFK GÖTEBORG ...................GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT

http://www.youtube.com/watch?v=X3KrNz3tf7M

Sök