Okej så lägenheten är såld och pengarna inkasserade.
Min budget är nu bättre men jag kommer börja långsamt för att försöka hålla riskerna nera.
Aktuell aktie portfölj
Värdepapper Antal
Advanced Stabilized Technologies Group - 12 600 - Favoriten som ni säkert förstår, kommer köpa mer vid eventuell dipp
Anoto Group - 10 000 - Nära väns Favorit, vill hänga med om han har rätt, inget jag kollat noggrant på.
ExeoTech Invest 100 000 - Gårdagens Raket jag missade, tror på fortsatt uppgång vet dock inte hur högt ännu
Fastilium - 400 - Rookie miss, Köpte 40 000 aktier utan att läsa på och va sen oaktiv, omvänd split skedde och nu är de handels stopp på den tills dom vet vad so kommer ske med företaget.
Free2Move Holding - 100 000 - Billig, osäker men med stora chanser till bra utdelning om man prickar rätt.
Free2Move Holding BTU - 100 000 - Samma som ovan.
Delar med mig av min nuvarande portfölj för att ni om ni är intresserade ska kunna följa utvecklingen i med och motgång.
Av dom jag äger nu så är det med största sannolikhet bara båda Free2Move som kommer tradas aktiv med.
att tillägga är att jag försov mig i morse, vaknade vid 11 för trading och har idag gjort ungefär 2000:- genom att endast köpa in mig hyffsat rätt.
Får se om de håller i sig dagen ut.
Oavsett så blir det fortsättning följer efter helgen.
Edit : Går även in och köper 10 000 Nordic mines på 1,20.
Osäkert kort men efter att jag kollat kurvorna väntar jag mig en topp inom en veckas tid, förhoppningsvis redan måndag
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Edit 2: Har precis fått erfara hastigheten av ett 1 öres dropp, Exotech invest köptes in för 0.11 sjönk till 0.10 vilket innebar ett dropp på 1000:- tror som sagt fortfarande på aktien och väntar mig ett par liknande uppgångar istället inom kort, hoppas jag xD