Igår gick inte som väntat, jag blev för girig istället för att lyssna på mina egna råd.
Med tanke på att jag sålde av allt innehav i astg i fredags så har jag missat en bit av uyppgången.
Och försökte köpa in mig alldeles för lågt hela tiden igår vilket innebar inga aktier.
Så idag får jag köpa in mig "dyrt" då jag tror på fortsatta framgångar dock på längre sikt.
Så grattis till er som lyssnade på mig och dagens skamselhatt till mig själv
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Annars har jag börja kolla in handelsmodulen Infront som man får prova gratis i 14 dagarpå avanza.
De e krngligt till en början men efter ca 5-6 timmar framför de igår så tror jag att jag börjar förstå och få till en shysst "arbetsbänk".
Nu ska jag bara lyckas koppla ihop de me mitt avanza konto så jag kan börja använda de hehe
Edit : Kolla gärna etp direkt idag.
Dom snackar lite om astg och hur den har skjutit så pass i höjden att den kan komma att få en rekyl nedåt.
Kolla de och bilde er egna uppfattning, själv lyckades jag komma in igen, skulle dock ha tittat först och inte bara panik köpt..... redan förlorat ca 1500:- idag och vid eventuell fortsatt nergång lite till...