Okej de verkar iaf finnas ett svagt intresse så jag fortsätter fast ännu mer sporadiskt tills jag ser att diskussionerna ökar.
Som sagt Torpis vad gäller Anoto är det en "lotto" jag chansat på med småpengar.
Tror inte heller direkt på produkten men då polarn gör de så chansar jag och hoppas på att som du säger iaf kunna dubbla på hype.
Vad gäller Exeotech så sitter man nu och väntar på nästa pm vilket ska inkludera siffror på dom förvärvade företagen och då får vi ju svart på vitt (förhoppningsvis) om det redan visat sig vara bra investeringar eller inte.
Vid Pm skulle jag säga att i absolut bästa fall kommer vi se en touch upp emot 50öre men där lär det också stoppa för attt i vanlig ordning vid för snabb uppgång sjunk ner på mer realistiska värden, denna gång tror jag dippen går ner till 35öre och lägger sig där, OM pm är så lovande som jag och många andra verkar tro.
Annars skulle jag nog vilja titta närmare på lifeassys - den har visat lite livstecken men vad jag förstått är det NE analkandes och andra inte allt för positiva nyheter, kan komma att bli intressant framöver så håll koll och börja forska gott folk
![smile](img/smilies/smile.png)
Och vad gäller att ha pengar i banker just nu som Tkd_rille är mitt personliga tips att vara väldigt försiktiga.
Speciellt nu när bland annat Nordea har börjat förbereda sig på hur dom ska bli utlösta ur nästa bankkris, jag ser det som ett väääääldigt stort varningstecken på att nåt snart kommer hända och mitt tips är då att passa sig för att ha pengar investerade i nån bank, inte bara Nordea utan alla banker.
Att dom haft möte med G20 tror jag ingen missat (?) och i och med att vi är med i EU så gäller EU´s regler och dom säger i dagsläget att privatpersoner med mer än 100.000€ på kontot kommer "få äran" att hjälpa bankerna ur nästkommande kris, har inte hunnit läsa allt för mycket om detta så är inte helt 100% insatt på hur detta skulle gå till men det låter iaf skrämmande i mina öron att privatpersoner, skattebetalare ska vara med att rädda bankerna när deras ägare borde vara fullt kapabla att rädda sina egna "företag" för det är precis vad dom är, vinstdrivande företag.
Rätta mig gärna om jag fått nåt om bakfoten, de e ju de forum är till för
![smile](img/smilies/smile.png)