2415
Sök

Stureplansprofilerna, Vilka svin....

Proljece?
1 464 Inlägg
9 augusti 2007
Evo-Danne skrev:
Fattar inte att dom vågar visa sig ute sen förra anklagelsen mad

Hoppas dom åker in denna gång sen kan man ju funderar hur oskyldiga dom va förra gången trots att dom blev friade och sen dom som fria dom, hoppas dom fick ett hårt slag i ansiktet nu å inser att dessa rika/trevliga killar inte va så oskyldiga bara för att tjejen hoppat runt till olika och att dom inte är värt ett jävla dugg......

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 94,00.html

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 04,00.html

Sluta nu ffs. För det första du har ingen anning om att dom har gjort nått.

2 dom blev ju frikända? Finns en anledning till detta!!

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

168 Inlägg
9 augusti 2007
haxer skrev:
Evo-Danne skrev:
Fattar inte att dom vågar visa sig ute sen förra anklagelsen mad

Hoppas dom åker in denna gång sen kan man ju funderar hur oskyldiga dom va förra gången trots att dom blev friade och sen dom som fria dom, hoppas dom fick ett hårt slag i ansiktet nu å inser att dessa rika/trevliga killar inte va så oskyldiga bara för att tjejen hoppat runt till olika och att dom inte är värt ett jävla dugg......

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 94,00.html

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 04,00.html

Ok mr Stolt i Tomelilla

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Administratör
11 962 Inlägg
9 augusti 2007
Tråd rensad på skräpinlägg...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Teddan
2 495 Inlägg
9 augusti 2007
undrar hur många som blivit oskyldigt anklagade för våldtäkt i sverige? ? ?
jag vet en och han blev friad nar det visade sig att den anklagade hadde 3vittnen som intygade att han inte hadde varit där den aktuella kvällen.

finns månfga som ljuger ihop fina storys för att tjäna lite pengar å svärta ner andra

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Whitetrash
589 Inlägg
9 augusti 2007
Mycket riktigt, men jag tycker att folk kan hålla sig borta därifrån helt.

r-ted skrev:
finns månfga som ljuger ihop fina storys för att tjäna lite pengar å svärta ner andra

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

1 062 Inlägg
9 augusti 2007
Kolla på krogen "Grabbarnas".....ligger vid Fridhemsplan. Sedan kan man undra vad det är för bimbos som blir impade o hänger med dessa typer från början...

"You Go, we go!"

Maskin stundent!
218 Inlägg
9 augusti 2007
Kan inte uttrycka vad jag skulle vilja göra med en som faktiskt våldtagit, för då knackar nog säpo på snart... Finns få saker som får adrenalinet att snurra så som en sån här grej...

Samtidigt så lider jag med de stackare som blir falskt anklagade, även om man frias så sätter det ju en "stämpel" på en.

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Forummoderator
26 438 Inlägg
9 augusti 2007
Rejad skrev:
Kan inte uttrycka vad jag skulle vilja göra med en som faktiskt våldtagit, för då knackar nog säpo på snart... Finns få saker som får adrenalinet att snurra så som en sån här grej...

Samtidigt så lider jag med de stackare som blir falskt anklagade, även om man frias så sätter det ju en "stämpel" på en.

Känner en som för flera år sedan våldtog en tjejkompis till mig.
Hon vägrar än idag att gå till polisen men det går inte en dag utan att
jag funderar på om jag ska gå och banka ski*en ur människan.
Eller. Människa. Djuret snarare är den rätta benämningen.
Hatar honom så det brinner i ådrorna.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

2 271 Inlägg
9 augusti 2007
I stället för en sluten vinge nånstans för sexualförbrytare, varför inte låta dom umgås på Hall ett litet tag.wink

?
1 038 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
haxer skrev:

Och va är det som säger att dom är små oskyldiga änglar, eller råkade dom ut för en till tjej som ville ha förnedrande sex och som sa NEJ

Tycker du det finns skäl nog att fortsätta sätta på tjejen även fast hon säger nej efter att tag sen spelar de väl för faan ingen roll va hon har gjort tidigare, ett nej är alltid ett nej.....

Står att dom blev frikända  pga  Enligt tingsrätten gick det inte att bevisa att de två männen insåg att de våldtog flickan, eftersom hon tidigare ställt upp på förnedrande sex.

Så inte faan är dom oskyldiga sen får du säga va du vill.......

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
9 augusti 2007
Har ni någonsin tänkt på hur förjävligt det måste vara för dom om dom inte gjort ett skit? Allt obefogat hat. X_x

Är dom skyldiga är det dock jävligt trist att dom slipper undan.

Eliminator
1 441 Inlägg
9 augusti 2007
Oskyldiga?!?
Om man alternativt super en kvinna full eller drogar samt sedan drar med denne hem utnyttjar och förnedrar en medvetslös människa fjölar upp en 20 cm fjärrkontroll både här och där, misshandlar och sliter stora hårtussar från huvudet m.m.
Kompisen hämtar och då ligger hon i fosterställning av smärtor, blöder från underlivet i flera dagar.
Om man inte inser vad människovärde och hur behandla andra människor efter detta är helt otroligt.
SMS:ar diverse ursäkter m.m.
Sedan spelar det inte nån roll hur mycket kvinnan vill bli med i innekretsarna,,,,,,
Man gör bara inte så om man är normal!
Jag kan inte skriva här vad jag skulle göra med dessa killar om jag kände den drabbade.
//Tommy

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Superstar
511 Inlägg
9 augusti 2007
Dom som gjort det har iaf både inte ett rätt i huvudet. Såna borde fan inte gå på samma mark som andra människor. Tycker inte man ska visa såna människor någon hänsyn alls.

//K

72 Inlägg
9 augusti 2007
Blir så jävla förbannad när jag läser sådana artiklar. Vissa tror att dom kan göra hur som helst. Tyvärr verkar dom ju kunna göra det också...

645 Inlägg
10 augusti 2007
Att använda Aftonbladet som källa funkar inte. Få fram en tidning som skriver fakta istället för överdrivet, förvrängt, påhittat skräp. Enligt AB är min farsa en IT-miljardär, visst han har pengar men IT-miljardär tror jag inte...

Och jag säger som jag redan skrivit, de finns två sidor på ett mynt. Att säga att de är skyldiga osv är bara taskigt, de har ju faktiskt blivit friade. Men om de nu skulle vara skyldiga är de ju självklart svin.

349 Inlägg
10 augusti 2007
Och hur manga Valdtacktsman blir inte friad nu for tiden? Nagra fall blev dem ju friad pa for att "tjejen hade for utmanade kladsel".. va fan ar det for javla fel? Det ar ju sa javla uppenbart att dem ar skyldiga. det ar det javla svenska rattsvasendet det ar fel pa. Fan en fange kackar battre mat an skolbarnen gor.

1 863 Inlägg
10 augusti 2007
Inför dödsstraff...

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

The world is mine
82 Inlägg
10 augusti 2007
Blir så otroligt less när man får läsa sånt här. Idioter som våldtar ska ha nackskott!

Vart ju en våldtäkt för nåra år sen här i stan på nyårsafton på två tjejer som misshandlades svårt. En bekant till en bekant till mig tog hand om en av dem och hjälpte att larma polisen, han trodde hon hade halloweensminkat sig för hon var helt sönderslagen och blodig i ansiktet.

Point is..en av killarna som gjorde detta, när han senare satt i häktet (eller nått sådant iaf) blev han antastad av en annan intagen i rumpan! Skit ska skit ha eller vad är det man brukar säga?

Bad like I wanna be

905 Inlägg
10 augusti 2007
Skyldiga? JA, men till vad? ni har inte varit i deras sits och inte i hennes. Så egentligen så vet ingen exakt vad som har hänt utom dom som var med. Aftonbladet ska man vara MYCKET källkritisk till, dom vinklar allting för våran skull eftersom det är vi som betalar lönen. Därmot om dom döms vilket jag hoppas att dom gör om allt såom står i aftonbladet stämmer så komemr dom ändå komma ut om en vecka eller två, straffen i sverige är alldeles för veka. dödsstraff? nä för milt. varfrö inte bara kapa av den där jävla manicken dom har så dom inte kna göra om det? tänk vad enkelt.

Sen förstår jag inte dom som tycker synd om den åtalades familj om dödstraff skulle inträffa nån gång om många 100 år. Fan idioterna får väl skylla sig själva, dom får väl tänka efter innan. Om nån polare till mig skulle våldta någon så finns det juh inte en risk jag skulle sörja sepciellt mycket om dom tog bort han.

?
1 038 Inlägg
10 augusti 2007
Trådstartare
Zoe skrev:
Blir så otroligt less när man får läsa sånt här. Idioter som våldtar ska ha nackskott!

Vart ju en våldtäkt för nåra år sen här i stan på nyårsafton på två tjejer som misshandlades svårt. En bekant till en bekant till mig tog hand om en av dem och hjälpte att larma polisen, han trodde hon hade halloweensminkat sig för hon var helt sönderslagen och blodig i ansiktet.

Point is..en av killarna som gjorde detta, när han senare satt i häktet (eller nått sådant iaf) blev han antastad av en annan intagen i rumpan! Skit ska skit ha eller vad är det man brukar säga?

Haha, ja just ja, han blev våldtagen själv big_smile undra om han njöt roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök