Finns en artikel om detta i Bilsport några nummer tillbaka. Min tolkning är: Kriminella Japanska Punkare med bil Istället för att göra sjuhelvetes töntiga frisyrer så står bilen åt alla håll istället
Finns en artikel om detta i Bilsport några nummer tillbaka. Min tolkning är: Kriminella Japanska Punkare med bil Istället för att göra sjuhelvetes töntiga frisyrer så står bilen åt alla håll istället
hahahahahah
Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
många bilar på denna sidan är i mina ögon lika töntiga...såsom bilar med:
Stora aluvingar störst/flest japsdämpare vinner dekaler överallt fula motivlacker gigantiska "luftintag" jättestora fälgar men futtiga originalbromsar stylade 240/740 massor med wunderbaums
alla har vi olika smak, men de flesta saknar fan smak helt å hållet
och ja ni som känner er lessen i ögat och träffade kan ju rösta ner mina bilar om det känns bättre.
EDIT: haha en retard kände sig träffad å röstade 2or
Håller fullständigt med. Och självklart är det nån som röstade en två på dig då, händer alltid mig när jag skriver nåt i nåt forum som nån random skit inte tycker om. :\
Håller fullständigt med. Och självklart är det nån som röstade en två på dig då, händer alltid mig när jag skriver nåt i nåt forum som nån random skit inte tycker om. :\
Förstår inte varför folk röstar ner folks bilar bara för att man har olika åsikter om nåt helt annat, ok om dom inte gillar mina bilar, men skriv då nån motivering till rösten så man får se vem det va. Känns som att rösterna bara är en kul bonus, jag skulle inte bli lessen om jag hade 1or i snitt, för jag har inte mina bilar för nån annans skull.
Fattar inte varför du måste yttra dig om just det i denna tråd?
Varför inte? På ett forum så handlar det om att dela med sig av sina åsikter och diskutera, om alla på forumet bara höll med varann jämt så kan vi ju lika gärna lägga ner. Då kan ju alla sitta hemma å prata med sig själva.