700 wrms står det ju och 2ggr 6ohm spolar.. Borde duga gott med ett mutant MT1500.1 Billigt steg med den effekt du behöver för att driva på den. http://www.dnbilradio.se/ShowProduct.aspx?prodid=525 Länk till ett sånt steg... Kör själv med ett MT800.1 på en kicker l512:a där det ger 800w RMS i 2 ohm så det borde funka bra. Det gör det för mig iallafall
700 wrms står det ju och 2ggr 6ohm spolar.. Borde duga gott med ett mutant MT1500.1 Billigt steg med den effekt du behöver för att driva på den. http://www.dnbilradio.se/ShowProduct.aspx?prodid=525 Länk till ett sånt steg... Kör själv med ett MT800.1 på en kicker l512:a där det ger 800w RMS i 2 ohm så det borde funka bra. Det gör det för mig iallafall
Okey! Är det så, så borde det ju gå bra.. Vad har Du för storlek på din stromkabel? Jag har bara 32 kvadrats just nu, behövs det kanske 50-55?
jag kör 32 tror jag men till det större skulle jag rekommendera 50 eller en konding så klarar du dig nog ändå se till att det är bra jordat oxå många slarvar med det och då brukar det sällan bli bra. Strömmen är viktig när man ska kräma ut mycket effekt.
jag kör 32 tror jag men till det större skulle jag rekommendera 50 eller en konding så klarar du dig nog ändå se till att det är bra jordat oxå många slarvar med det och då brukar det sällan bli bra. Strömmen är viktig när man ska kräma ut mycket effekt.
Jo, det är sant de.. Ska kanske lika väl köra med 50 då.. Jorden ska väll helst vara den samma storlek då?
A6 är lite gammal konstruktion och kan bli lite klent för din bas tror jag... Kanske ett cad 15 om man vill ha dls men då hoppar man upp lite i prisklass. Är faktiskt inte impad över dls då de flesta saker jag provat inte varit någon höjdare. www.blekingebilradio.se har DLS annars.
Ja lika stor jord och alltid jorda i karossen se om du inte får tag i en riktigt stor kabelsko och sen en m8:a bult igenom plåten som ska vara helt färgfri när du drar fast den. Måla kan du göra över allt när det sitter sen så slipper du rosten.
Ett budgettips oxå kan ju va dessa stegen dock vet jag inget om dom.. http://www.sundsvalltuning.se/index.php … ;pid=15413 Men är väl en forumkändis här som driver firman så han kan säkert berätta mer.. "decibel tror jag han kallade sig"
A6 är lite gammal konstruktion och kan bli lite klent för din bas tror jag... Kanske ett cad 15 om man vill ha dls men då hoppar man upp lite i prisklass. Är faktiskt inte impad över dls då de flesta saker jag provat inte varit någon höjdare. www.blekingebilradio.se har DLS annars.
Det är ju det som är det absolut viktigaste..Jag vill ha ut all effekt jag bara kan..Därför köpte jag denna bas..Så vill inte ha ett steg som sin klarar av det..
Men det som du rekomendera, mutant steget, det ska funka säger du? Jag slog även i väg et tmail till dom för att se vad De säger.
Mutantstegen är uppmätta att lämna rätt effekt. Annars skulle jag kanske satsa på kicker om man är berädd att betala för det dom ger mer än vad dom utger och alla steg är uppmätta och man får med mätsiffrorna på stegen.
Jag snålade på mitt och handlade mutant denna gången och är helt nöjd hittils. Den driver basen så man inte orkar sitta kvar i bilen iallafall och det har alldrig missat eller slagit igenom så det verkar hålla fast i sakerna bra mer om mutant vet jag inte detta är bara min erfarenhet
Testa denna koloss annars det är ju billigt om inte annat. Och stöddig vikt brukar innebära mycke effekt jag hade nog provat om jag ville ha mycke Kräm
Testa denna koloss annars det är ju billigt om inte annat. Och stöddig vikt brukar innebära mycke effekt jag hade nog provat om jag ville ha mycke Kräm
Provat mutant menar du då va ? Så man är helt på rätt spår För din info gillar jag verkligen och får mig att tycka det låta bra..Å man vill ju inte lägga ut FÖR mycket..Men funkar det kanon för den pengen så är det inget att snacka om tycker jag..
Ja jag menar mutant det sitter i bilen jag har nu jag spelar med kicker bas.... Dock har polarens flickvän 2 av jbls värsta basar och detta slutsteget i bagaget. http://www.brl.se/main.aspx?p=2639 men det ligger kanske utanför en normal arbetares plånbok
Ja jag menar mutant det sitter i bilen jag har nu jag spelar med kicker bas.... Dock har polarens flickvän 2 av jbls värsta basar och detta slutsteget i bagaget. http://www.brl.se/main.aspx?p=2639 men det ligger kanske utanför en normal arbetares plånbok
Fasen..Länken kom bara till framsidan på BRL sida Vad hter steget? så får jag söka på det!
Vore gött om mutant funka...För jag är inne på det du säger ang pengarna
55 liter med två st 4" rör som är 49cm långa, dämpmatta på väggarna. Basen är inräknad men rören är inte inräknade, det beror på om rören ska sticka ut en bit ur lådan eller sitta inuti lådan.
55 liter med två st 4" rör som är 49cm långa, dämpmatta på väggarna. Basen är inräknad men rören är inte inräknade, det beror på om rören ska sticka ut en bit ur lådan eller sitta inuti lådan.
Härligt med sådan här fakta.. Vet att en snubbe från JBL sa att det skluue vara en sluten låda