3331
Sök

använder ni facebook ?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 november 2007
Facebook är ju rikigt jävla k*k värdelöst gemfört med alla andra sidor.. till o med myspace och hi5 är bättre än facebook

Bmw osv..

719 Inlägg
7 november 2007
Klart man är medlem.  perfekt sida att ha kontakt med folk på och dela med sig av sina bilder och videos från resor mm.

Grymt sätt att få/hålla kontakt me personer du träffat under en resa eller annat. Lätt att hitta dom bara man kan namnet på personen.

Sidan passar väl backpackers bästa av alla personer i mina ögon.

live free, die young.

135 Inlägg
7 november 2007
har för mig att ja läste någe i tidingen för nån vecka sen, att när ni lägger in bilder på facebook så har dom rättigheter att göra va dom vill me bilderna, som att lägga upp nån annan stans, editera dom o lägga upp någon annan stans, o det känns inte så jävla lockande, går o göra alldeles för mkt me bilder på datorn, vem vet vart man kan hitta sitt ansikte efter ett tag:P

Om man kan gasa fullt, så har man trimmat för lite.

Skogenracing.com
154 Inlägg
7 november 2007
LotL skrev:
har för mig att ja läste någe i tidingen för nån vecka sen, att när ni lägger in bilder på facebook så har dom rättigheter att göra va dom vill me bilderna, som att lägga upp nån annan stans, editera dom o lägga upp någon annan stans, o det känns inte så jävla lockande, går o göra alldeles för mkt me bilder på datorn, vem vet vart man kan hitta sitt ansikte efter ett tag:P

Ja dom äger rättigheterna på bilderna man lägger upp.

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
7 november 2007
LotL skrev:

sant.. men det har visst kommit fram nya direktiv också tongue http://www.idg.se/2.1085/1.127935
Senast redigerat av Inkster (7 november 2007)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

Sök