2899
Sök

peugeot vs renault

35 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
tja!

tänkte bara se vilka av dessa konkurrenter som gör bäst bilar.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
3 september 2007
Lägger nog min röst på Peugeot, helt enkelt för att jag har bäst erfarenhet från dom.
Min farbror har haft Peugeottaxibilar, styvfarsan tjänstebilar och jag själv har ägt en 406:a.
Jag har då aldrig varit besviken.

Tyvärr inte lika impad av Renault. Vänner och bekanta med dessa bilar har haft flertalet bekymmer. Så jag säger Peugeot!

1 297 Inlägg
3 september 2007
är partisk så ni kan ju gissa vad jag röstar smile

160 Inlägg
3 september 2007
Har haft en Peugeot 205 GTI-90 tidigare och jag hade aldrig några direkta problem med den som original. Hängde rätt mycket på Peugeot klubben också och har definitivt fått den uppfattningen att Peugeot är betydligt mer stabil och kvalitetsmässig jämfört mot Renault. Satsa på Peugeot.

Smålänning
7 883 Inlägg
3 september 2007
Enligt min erfarenhet så är peugeot bättre i allt utom reservdelspriser.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

★★★★★
455 Inlägg
5 september 2007
min mamma o pappa hade en renault megané -01a som hela motorn rasade på :S trots sköta service o lugnt körande. har dock ingen erfarenhet av peugeot men utseende messigt så vinner peugeot fårn min sida iaf wink

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
5 september 2007
peugeot och renault, båda byggda för två, ena sitter i och den andra skjuter på. Men Peugeot, är snyggare.

Lev livet, det kan ta slut fort

low profile
253 Inlägg
5 september 2007
Enligt mig? samma skit. franska bilar e skit, förlåt men JAPS OCH TYSKT SKA MAN HA!
min kompis peugeot skrammlade efter 100 min och den va ny. hört fler saker om dom.

7 100 Inlägg
5 september 2007
slänger min röst på Peugeot

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök