min bil slår av i 240 på mätaren å börjar låta rrrrrrrrr från nånstanns fram... va är de för någe?? trodde de inte va nån spärr på dom? kan ju knappast va nå galet som bara börjar låta i exakt 240.. å att inget går sönder???
Om den är chippad så borde du ju inte ha nån fartspärr och då är också antagligen varvstoppet flyttat så då gör den säkert närmare 260kmh.. Dom ska väl göra 250kmh orginal?
Om du varvar lika mycket på nån annan växel, händer det nåt annorlunda då?
Om den är chippad så borde du ju inte ha nån fartspärr och då är också antagligen varvstoppet flyttat så då gör den säkert närmare 260kmh.. Dom ska väl göra 250kmh orginal?
om den är chippad så har dom ju bara chippat motorn och inte lådan, lådan växlar vid ett visst varvtal men motorn går att varva ännu mer. där kan du ha ditt problem.
min gjorde 250 ut utan å låta. den bara stannar där. orginal alltså. måste bero på automaten då. . men min polares T-5R med steg 3 gör 260 och det är automat.